Profi - dla prawdziwego fana maszyn rolniczych

image
FOTO: PWR

 

Spis treści 

Krótka charakterystyka czasopisma Profi Profesjonalna Technika Rolnicza

  • profi to magazyn profesjonalnej techniki rolniczej. Firmy mechanizacji rolnictwa otrzymują dzięki PROFI dodatkowo, dostęp do dogłębnej wiedzy i praktycznych informacji ze wszystkich dziedzin techniki rolniczej. Obszerne materiały odnośnie sprzętu nowego i używanego, udoskonalenia maszyn, instrukcje napraw, pomoc i podpowiedzi dla mechanizatorów, zasady wdrażania i stosowania elektroniki oraz wskazówki na wagę złota, na temat pielęgnacji i napraw – to wkład Redakcji i jej współpracowników.
  • profi jest ukierunkowane na praktyczne rolnictwo. Prezentowane testy maszyn, ciągników i kombajnów, to podanie pełnej oceny w warunkach pracy ze wskazówkami eksploatacyjnymi dla Rolników-użytkowników.
  • profi tym samym daje istotne wskazówki, jaką maszynę, czy urządzenie zakupić do gospodarstwa.
  • profi jest magazynem opiniotwórczym, łączącym producentów sprzętu z ich użytkownikami. PROFI kształtuje postawy w zakresie techniki rolniczej.

Czytelnicy profi, to:

  • inwestujący w technikę rolnicy
  • Rolnicy, którzy wykonują usługi sąsiedzkie
  • grupy producenckie, kółka rolnicze, spółdzielnie rolnicze
  • handlowcy, dealerzy, dystrybutorzy sprzętu rolniczego
  • producenci maszyn, urządzeń i części zamiennych
  • biura konstrukcyjne, instruktorzy, wydziały rolnictwa, izby maszyn i urządzeń rolniczych, szkoły rolnicze
  • miłośnicy techniki rolniczej, tunningu sprzętu

Nakład gwarantowany, rozpowszechniany w 2018 w ponad 50 000 egzemplarzy. Nakład sprzedany, to ponad 27 500 egzemplarzy.

Cennik reklam

 

image
Tabelki z cenami profi druk
FOTO: Ahm

 

image
FOTO:
  • Czwarta strona okładki 17 300 zł, druga i trzecia strona okładki 15 990 zł.
  • Ogłoszenia drobne tekstowe 50 zł za 100 znaków, ze zdjęciem w kolorze plus 150 zł.
  • Ogłoszenia ofert pracy: 1 kolor - 1/4 (88/125 mm) – 500 zł, logo w kolorze – 600 zł. 1 kolor - 1/2 (180/125 mm) – 800 zł, logo w kolorze 900 zł.
  • Wszywki 4 str. – 18 200 zł., 6 str. – 25 300 zł., 8 str. – 30 400 zł.
  • Inserty/Wkładki do 50g. – 960zł./1000 szt.
  • Rabat ilościowy - 2 ogłoszenia – 4%, 3 ogłoszenia – 6%, 12 ogłoszeń max – 20%
  • Rabat agencyjny za materiał gotowy do druku – 10%

Wszystkie ceny podano w złotych polskich bez podatku VAT. Płatne po otrzymaniu faktury w ciągu 14 dni od daty wystawienia.

 

Pobierz cennik w formacie pdf

pdf

 

Cennik Reklam na stronie internetowej

Pobierz cennik reklam w kanale online

pdf

 

Harmonogram wydań czasopisma Profi

 
Wydanie Data wydania Koniec przyjmowania ogłoszeń
1/2026 grudzień/styczeń 12.12.2025 24.11.2025
2/2026 luty/marzec

13.02.2026

26.01.2026
3/2026 kwiecień/maj 10.04.2026 30.03.2026
4/2026 czerwiec/lipiec 19.06.2026 01.06.2026
5/2026 sierpień/wrzesień 21.08.2026 03.08.2026
6/2026 październik/listopad 16.10.2026 28.09.2026
1/2027 grudzień/styczeń 11.12.2026 23.11.2026

Dane techniczne

Nakład: średnio 15 500 egz.
Format: A4 - 210 x 297 mm
Maks. wielkość wkładek: 200 x 290 mm
Druk i oprawa: offsetowy, oprawa klejona.

Reklamy prosimy dostarczać w postaci plików pdf, eps, tif. Rozdzielczość 300 dpi, czcionki zamienione na „krzywe”, ogłoszenia całostronicowe - pdf. Prace graficzne należy przygotować używając profilu ICC, w którym TIL wynosi nie więcej niż 300%, z wyjątkiem reklam drukowanych na okładkach, dla których TIL nie może przekroczyć 320%
Kolory: CMYK, Grayscale.

Przesyłanie materiałów na naszą skrzynkę email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Reklama niestandardowa

Niestandardowe formy reklamy w „profi“:

  • Organizowanie wyjazdów, np. na demo tury, dni otwarte itp.
  • Organizowanie i prowadzenie seminariów, szkoleń, pokazów itp.
  • Organizowanie konkursów, quizów i innych form promowania produktów.
  • Pakiety reklamowe ze współpracującymi tytułami: „top agrar Polska“, „Tygodnik Poradnik Rolniczy“, 
  • „Sad Nowoczesny“, „Warzywa i Owoce Miękkie“ oraz portalami, np. traktorpool.pl
  • Wykonanie materiałów reklamowych na podstawie powierzonych materiałów.
  • Wysyłki listów, prospektów itp. do rolników. Wykorzystujemy adresy powierzone przez Zleceniodawcę lub z bazy adresowej Polskiego Wydawnictwa Rolniczego, która zbudowana jest z ponad miliona rekordów. Stosujemy określone kryteria selekcji adresów: kod pocztowy, wielkość gospodarstwa, aktywne lub archiwalne prenumeraty. Istnieje możliwość wykorzystania innych parametrów na indywidualne życzenie klienta.
  • „profi” oferuje również wszystkie środki wspierające odbiór reklamy, bazując na sprawdzonych i efektywnych sposobach wyróżnienia oferty reklamowej, opierających się na: 
    - ciekawym umiejscawianiu reklamy, 
    - wykorzystaniu różnych rodzajów reklam, np.: ramkowych, spadowych, tekstowych, zdjęciowych itp.
  • sztancowanie, odblaski, lakiery, próbki, itd.

Kontakt do Działu Reklama i Media Solutions

Blanka Chudzińska-Słoma

Dyrektor działu Reklama & Media Solutions
Tel. 61 886 29 24
Kom. 698 633 648
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Grzegorz Wiśniewski

Zastępca dyrektora działu Reklama & Media Solutions 
Tel. 61 886 29 56 
Kom. 609 099 080
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Angelina Łukomska

Specjalista ds. reklamy online
Tel. 61 886 29 86
Kom. 609 304 684
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Mariusz Wróblewski

Grafik
Tel. 61 886 29 09
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

 

Regulamin reklamy:

Regulamin reklamy internetowej Agro Horti Media

24. grudzień 2025 13:56