Od 175 na rynku
Luis Felli, Senior Vice President, General Manager Massey Ferguson, dodaje:
- „Massey Ferguson zmienia się teraz z bycia producentem maszyn rolniczych w dostawcę prostych i niezawodnych doświadczeń, które zapewniają najlepszą wartość dla rolników i sprawiają, że ich działalność jest bardziej dochodowa i zrównoważona. Ta globalnie spójne ukierunkowane na rolnika podejście umożliwia klientom doświadczanie transformacji marki w wyjątkowy sposób na całym świecie.
Nowa era
-„Kształt potrójnego trójkąta to silny symbol, który uosabia Massey Ferguson od 1958 roku. Nasze nowe logo jest połączeniem naszego silnego dziedzictwa i współczesnych wartości marki. Trzy trójkąty zachodzą na siebie, symbolizując wzajemnie korzystne i trwałe relacje oraz zaufanie pomiędzy rolnikami, dealerami i marką", dodał Murro.
Nowe logo będzie stopniowo wprowadzane na całym świecie. W pierwszej kolejności pojawi się w mediach społecznościowych, a następnie zostanie wprowadzone do drukowanych materiałów marketingowych. Zmiana logo to początek świętowania 175 lat działalności marki Massey Ferguson.
Opr. ap