
Przyczepa wywrotka Zasław D-737-14 XL-A w teście profi!
Polski producent Zasław produkuje przyczepy rolnicze od ponad 70 lat. Obecnie są one dostępne w wielu krajach świata. Podwozie trójstronnej wywrotki 18-tonowej marki Zasław nie ma wielu niespodzianek. Mimo że skrzynia wywrotki ma cztery gumowe podkładki, przyczepa jest stosunkowo głośna, gdy podczas jazdy jest pusta.
Jak w przyczepie Zasław poprowadzone sa przewody hydrauliczne?
Prowadzenie przewodów jest wspierane przez specjalnie wspawane mostki. Malowanie jest w większości w porządku, jednak w obszarze wieńca obrotowego już pojawiła się rdza. Z masą własną 4770 kg model D-737 plasuje się w środku stawki.
Testowana wywrotka była wyposażona we wspólny przewód dla pierwszej i drugiej przyczepy, sterowany prostą, ale dobrze działającą dźwignią przełączającą. W wyposażeniu opcjonalnym za 150 euro dostępny jest również drugi przewód.
Czy obsługa hamulca ręcznego w przyczepie Zasław jest wygodna?
Podobało nam się rozmieszczenie przyłączy dla drugiej przyczepy po lewej stronie zaczepu. Zasław zamienił miejscami złącze hydrauliczne i przyłącze oświetlenia, gdyż w teście olej kapał na gniazdo elektryczne. Producent mógł też ułatwić obsługę hamulca ręcznego. Wprawdzie korba znajduje się po lewej stronie, ale jest niewygodna w składaniu i zbyt duża. Ulepszyć można również regulację dyszla, która mimo to znajduje się w dobrym miejscu – na środku.
Plusy i minusy przyczepy Zasław D-737-14 XL-A
Ile kosztuje wywrotka Zasław D-737-14 XL-A?
Aby sprawdzić, ile kosztuje testowana wywrotka Farmtech przejdź to tabeli z zestawieniem cen klikając TUTAJ.