
Wywrotka trójstronna Rudolph DK 280 RP w teście profi!
Firma Rudolph produkuje w niemieckim Salzgitter i ma w programie prawie wyłącznie dwuosiowe wywrotki trójstronne, jak informuje producent – z dużym udziałem produkcji własnej. Model DK 280 RP ma bogate wyposażenie standardowe, w tym wieniec obrotowy do ciężkich ładunków o średnicy 110 cm.
Złożona konstrukcja ramy przyczepy Rudolph
Skomplikowana rama stawia wysokie wymagania co do dokładności lakierowania, musi być częściowo gruntowana przed spawaniem. Otwory w zwężającej się ku dołowi ramie mają zapewniać odpływ wody. Prowadzenie przewodów rurami stalowymi jest dobre, jednak wszystkie przewody są polakierowane.
Jakie hamulce są w przyczepie Rudolph DK 280 RP?
Przyczepa DK 280 RP poruszała się stabilnie, bez głośnych dźwięków, a sterowanie hamulcem był dobre. Opcjonalnie Rudolph oferuje również większe osie z większymi hamulcami o wymiarach 420 × 180 mm. W testowanej konfiguracji DK 280 RP oferowała dobrą ładowność 13,3 tony.
Złącza hydrauliczne w przyczepie Rudolph
Zawory przełączające wraz z oznaczeniami w dostarczonej wersji z tylko jednym przewodem są bardzo dobre, opcjonalnie dostępny jest drugi przewód z kolorowo oznaczonymi uchwytami Kennfixx. Dobrym rozwiązaniem jest rozdzielenie kabla oświetleniowego z przodu przyczepy za pomocą gniazda. Dzięki temu w przypadku uszkodzenia wtyczki można ją szybko wymienić.
Jakie są mocne i słabe strony przyczepy Rudolph DK 280 RP?
Ile kosztuje przyczepa wywrotka Rudolph DK 280 RP?
Aby sprawdzić, ile kosztuje testowana wywrotka Rudolph DK 280 RP przejdź to tabeli z zestawieniem cen klikając TUTAJ.
L. Colsman, opr. aj