
Wywrotka trójstronna Kröger HKD 302 w teście profi
Kröger produkuje dwuosiowe wywrotki trójstronne, tj. HKD 302 we własnym zakładzie w Polsce. Przyczepa jest wysokiej jakości i dobrze lakierowana. Standardowo Kröger dostarcza przyczepę z bieżnikowanymi oponami – pojazd testowy był wyposażony w nowe opony w rozmiarze 385/65 R22.5 za dopłatą ok. 1000 euro.
Jaką ramę ma przyczepa Kröger HKD 302?
Kröger zaprojektował główną ramę w kształcie dwuteownika ze stali S-700 jako konstrukcję elastyczną, ma ona jednak kilka kieszeni, które utrudniają czyszczenie. Ogólnie pojazd jest skonstruowany z myślą o optymalizacji ładowności, co widać po masie własnej – przy 4390 kg jest najlżejszą przyczepą w teście i osiąga tym samym ładowność ponad 13,6 t.
Czy złącza hydrauliczne w przyczepie Kröger są dobrze oznaczone?
Testowana wywrotka była wyposażona w oddzielny przewód hydrauliczny do drugiej przyczepy (dopłata 80 euro). Oznaczenie przewodów olejowych w połączeniu z kolorowymi uchwytami Kennfix jest dobre (warto to rozważyć przy dopłacie ok. 30 euro za złącze).
Jakie zabezpieczenie najazdowe ma przyczepa Kröger HKD 302?
Podobał nam się również tył przyczepy Kröger HKD 302 z zabezpieczeniem przeciwnajazdowym z rury okrągłej, przy którym przy lekko uniesionej skrzyni widać duży zaczep Rockinger. Kröger powinien zmienić przyłącza do drugiej przyczepy, gdyż złącze hydrauliczne znajduje się nad złączami pneumatycznymi, więc może na nie kapać olej.
Jakie są mocne i słabe strony przyczepy wywrotki Kröger HKD 302?
Ile kosztuje wywrotka Kröger HKD 302?
Aby sprawdzić, ile kosztuje testowana wywrotka Kröger przejdź to tabeli z zestawieniem cen klikając TUTAJ.