StoryEditor

Test profi: Deutz-Fahr 6215 RCshift

Jak wynika z testu profi: Deutz-Fahr 6215 RCshift ma dobry wydatek oleju, ale mały uciąg.

17.10.2019., 00:00h

Deutz-Fahr nie tylko dobrze wygląda, ale jest także bardzo komfortowy. Jednak zużycie paliwa mogłoby być niższe, a automatyka skrzyni biegów nieco lepsza. 

Wiele opcji regulacji

Przekładnia z pięcioma biegami i sześcioma stopniami zmienianymi pod obciążeniem ma za wiele opcji regulacji. Cztery tryby jazdy i biegi startowe wymagają krótkiego wyjaśnienia, aby w pełni je wykorzystać. Wynika to z tego, że czasami automatyczny system za bardzo opóźnia zmianę grup (według informacji firmy Deutz-Fahr, nie ma to miejsca, jeśli ustawienie będzie przeprowadzone poprawne). Zaledwie 1450 obr./min do uzyskania prędkości 50 km/h – to świetne wyniki.

Zawory mają numery i kolorowe oznaczenia, zaskakujące może być to, że cztery dźwignie zaworów ustawione są pionowo, zaś jedna jest w układzie poziomym. Wydatek oleju (159 l/min) jest bardzo dobry.

Zobacz też, jak wypadło porównanie wyników pomiarów?

Cały test, w tym plusy i minusy ciągnika Deutz-Fahr 6215 RCshift znajdziesz w „Profi” 5/2019 cz. I oraz 6/2019 cz. II. Pisaliśmy o tym tutaj

opr. jj

28. kwiecień 2024 13:45