Case IH Puma ma ekonomiczny silnik, najcichszą kabinę i udane wnętrze. Skrzynia biegów (w pełni Powershift) ma tylko 19 biegów (plus sześć biegów wstecznych). To sprawia, że prędkość 50 km/h osiągana jest tylko przy obrotach nominalnych. Poza tym nie ma funkcji „Stop & Go”.
Obsługa układu hydraulicznego jest czytelna, ale dżojstik mógłby być umiejscowiony nieco bliżej traktorzysty. Poza tym szkoda, że przyciski zewnętrznego sterowania na błotnikach są zbyt małe.
Najcichsza kabina
Nawet jeśli kabina wygląda nieco staroświecko, to z wartością zaledwie 67,3 dB(A) jest najcichsza w tym porównaniu. Również ergonomia z regulacją kierownicy itp. są w porządku. Jednak przydatne detale, takie jak gniazda, schowki i podświetlenie przycisków, mogły być nieco lepsze. Dotyczy to w szczególności...Zobacz też, jak wypadło porównanie wyników pomiarów?
Cały test, w tym plusy i minusy ciągnika Case IH Puma 220 MC znajdziesz w „Profi” 5/2019 cz. I oraz 6/2019 cz. II. Pisaliśmy o tym tutaj.
opr. jj