StoryEditor

Steyr Absolut CVT

Pierwsze dostawy nowych modeli od marca 2021.

06.03.2021., 00:00h

Trzy specyfikacje

Cztery modele o mocy od 185 do 240 KM przy znamionowej prędkości silnika. Nowy poziom wydajności i komfortowe funkcje. Trzy nowe poziomy specyfikacji: Evolution, Excellent i Orange (prace komunalne). Silniki Stage V kompatybilne z syntetycznym paliwem 100% HVO.
Jak wyjaśnia firma Case IH, pod względem wizualnym i dynamicznym nowe modele Absolut CVT bardzo różnią się od swoich poprzedników, a w tym są reflektory robocze LED. Stylistyka czterech nowych modeli w serii (moc maks.):

  • 6185 Absolut CVT (200 KM)
  • 6200 Absolut CVT (220 KM)
  • 6220 Absolut CVT (241 KM) 
  • 6240 Absolut CVT (261 KM)

Ciągniki Steyr, po raz pierwszy mają pneumatyczną amortyzację kabiny. Wyposażone są w przekładnię napędową CVT S-Control. Producent postawił na inteligentne funkcje wspomagające wydajność i ergonomię. Zgodny z normą Stage V silnik FPT Industrial NEF67 napędzający serię Absolut CVT jest w 100% kompatybilny z syntetycznym biopaliwem HVO, a okresy międzyserwisowe wynoszą 750 godzin.

Pakiet Evolution

W pakiecie tym jest nowy, przedni układ zawieszenia narzędzi, w którym wykorzystano sprzęt znany z pokrewnego modelu Terrus CVT, dostępna jest też opcja przedniego WOM. W standardzie dostępna jest pompa o wydatku 150 l/min, którą opcjonalnie można zamienić na 170 l/min, zasilająca cztery lub pięć elektrohydraulicznych zaworów hydrauliki zewnętrznej.
Czterobiegowy tylny WOM w połączeniu z tylnym układem zawieszenia narzędzi o udźwigu 10 463 kg sprawiają, że Absolut CVT poradzi sobie z największymi narzędziami. Do wyboru jest kabina Steyr Deluxe lub Active Luxury z pneumatyczną amortyzacją kabiny (opcja). Do zasilania nowych 16 lub 20 świateł LED służy 200-amperowy alternator.

Pakiet Excellence

To pakiet Absolut CVT klasy premium, stworzony by spełniać najwyższe wymagania klientów. Specyfikacja ta stworzona została z myślą o większej automatyzacji, za sprawą dostępnych w standardzie funkcji, takich jak sterowanie przednim układem zawieszenia oraz Easy-Tronic II (zaawansowany system zarządzania jazdą na uwrociach i elektrohydraulicznymi zaworami hydrauliki zewnętrznej). W tej konfiguracji Absolut CVT ma przygotowanie do układu Steyr S-Guide, który obejmuje również układ kierowniczy ze zmiennym przełożeniem z opcją wyboru szeregu gotowych rozwiązań układu prowadzenia Steyr S-Tech. W opcji są światła LED, a w standardzie pneumatyczna amortyzacja kabiny. Poza tym jest pompa o wydatku 170 l/min. 

Pakiet Orange

Te pakiet przeznaczony jest do prac komunalnych. Wyposażony jest w układ kierowniczy o zmiennym przełożeniu, dwubiegowy WOM i listwa świateł do prac miejskich. Ta wersja będzie dostępna od kwietnia. 

opr. jj

22. listopad 2024 17:53