Jak informuje New Holland: „W pamięci aplikacji znajdują się dane wrażliwe naszych Klientów, dlatego dokładamy wszelkich starań, by osobom nieupoważnionym uniemożliwić dostęp do tych informacji. Mamy przyjemność poinformować, że w ostatnich dniach dokonana została aktualizacja, która pozwala na dostęp do aplikacji za pomocą czytnika linii papilarnych i rozpoznawania rysów twarzy”.
Wsparcie serwisowe
Wprowadzony na rynek w 2010 r. My New Holland ewoluował przez lata, dodając nowe funkcje i zwiększając stopień integracji z różnymi zasobami internetowymi New Holland. Dziś oferuje dostęp do wsparcia serwisowego dla wybranych modeli maszyn, jeden punkt dostępu do świata informacji i usług, które pomogą zmaksymalizować wydajność sprzętu i nigdy nie przegapią specjalnej oferty dedykowanej dla maszyn New Holland w jego gospodarstwie. Portal oraz aplikacja My New Holland (https://my.newholland.com/poland/pl-pl) stanowią wsparcie użytkowników w codziennej pracy.
Dostęp bezpłatny
Producent wyjaśnia: „Klienci muszą jedynie zarejestrować się w bardzo prostym procesie, aby uzyskać dostęp z dowolnego urządzenia mobilnego lub komputera stacjonarnego do świata usług cyfrowych, które zwiększą ich skuteczność w prowadzeniu firmy. Nowy, przejrzysty i intuicyjny układ, wraz z łatwą nawigacją, zapewniają bezproblemowy dostępnych do usług oferowanych za pośrednictwem portalu. Korzystanie z portalu i aplikacji jest bezpłatne.”
opr. jj