r e k l a m a

Partner serwisu

Massey Ferguson serii 7S - nowy okręt flagowy

Massey Ferguson serii 7S - nowy okręt flagowy

Massey Ferguson 7S.210 to piąty model serii 7S, uzupełniający górny zakres mocy. 

r e k l a m a

MF 7S.210 wyposażony jest w 6,6-litrowy silnik Agco Power o mocy 210 KM, z  rozstawem osi 2,88 m i przekładnią Dyna-VT w standardzie. Stanowi pomost do wersji MF 8S.205 o mocy 205 KM, który rozstaw osi wynosi 3,05 m, a silnik ma pojemność 7,4 l. Nową wersję MF 7S.210 cechuje dobry stosunek mocy do masy. To zwrotny traktor m.in. do transportu ciężkich ładunków.

Komfortowa kabina

Nowy system pozwala jeszcze bardziej schłodzić kabinę, jak wyjaśnia producent, może być nawet o 4 stopnie C chłodniej niż dotychczas. Kierowcy mogą też korzystać z nowego, standardowego fotela z zawieszeniem pneumatycznym. Opcjonalny podgrzewany fotel z lepszą wentylacją wyposażony jest w system DDS (Dynamic Damping System), który automatycznie tłumi drgania. Na zewnątrz nowoczesne światła LED wraz z listwą świetlną na masce silnika zapewniają bardzo dobre oświetlenie otoczenia kierowcy. Opcjonalnie można zamontować nawet do 16 reflektorów roboczych LED. W przypadku pracy z ładowaczem czołowym, istnieje również możliwość zamówienia ciągnika z opcjonalnym szklanym dachem Viso, który zapewnia lepszą widoczność ładunku w całym zakresie podnoszenia. Dodatkowo komfort jazdy zwiększa amortyzowana oś przednia i mechaniczne zawieszenie kabiny w modelach Efficient i aktywne mechaniczne zawieszenie kabiny w wersjach Exclusive.

Pozostałe cechy MF 7S.210

  • 6,6-litrowy, 6-cylindrowy silnik AGCO Power o mocy maksymalnej 210 KM i momencie obrotowym 860 Nm do wszystkich zastosowań, zapewniający dodatkowe zwiększenie mocy o 10 KM przy niektórych pracach.
  • Nowy, ergonomiczny podłokietnik ułatwiający obsługę, zintegrowana w podłokietniku dźwignia sterowania MultiPad oferuje wszechstronną obsługę za pomocą jednej dźwigni.
  • Nowoczesna i cicha kabina oferuje wysoki komfort dzięki nowej technologii z serii MF 8S.
  • Jest też łatwy w obsłudze terminal Datatronic 5 z kontrastowym ekranem dotykowym.
  • Rozstaw osi to 2,88 m, a promień skrętu wynosi 4,93 m.
  • Udźwig z tyłu wynosi 9,6 t, zaś przedni podnośnik może podnieść ładunek o masie 4 t. 

opr. jj

Nie pozwól by omijały Cię najważniejsze wiadomości!

Bądź na bieżąco!

Zapisz się na newsletter

Zobacz także

Użytkowniku zadecyduj o wyrażeniu zgody!

Skrollując treść naszego Serwisu, zamykając okno tego komunikatu (X), klikając na elementy strony poza tym komunikatem bez zmian ustawień w zakresie prywatności, zgadzasz się na przetwarzanie danych osobowych przez Polskie Wydawnictwo Rolnicze Sp. z o.o. (dalej PWR/my) i Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji w serwisach PWR i w Internecie. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.
Dowiedz się więcej lub zdecyduj o zgodzie.

Nasz cel to dostarczanie interesujących Ciebie treści, również przez dopasowane do Twoich zainteresowań reklamy. Twoja zgoda na wykorzystanie plików cookies i podobnych technologii w Twojej przeglądarce umożliwi nam dostosowanie przekazu do Twoich preferencji. Pozwoli ograniczyć ilość prezentowanych reklam Brak zmian ustawień przeglądarki jest Twoją zgodą na zapis plików cookies i podobnych technologii w Twoim urządzeniu końcowym i wykorzystanie zapisanych w nich informacji. Ustawienia przeglądarki w zakresie cookies możesz zawsze zmienić
(szczegóły w Polityce Prywatności).

Drogi Użytkowniku!

Przez dalsze Aktywne korzystanie z Serwisu, bez zmian ustawień przeglądarki, oznacza, że zgodziłeś się na przechowywanie w Twojej przeglądarce plików cookies i na przetwarzanie gromadzonych dzięki nim danych osobowych przez Polskie Wydawnictwo Rolnicze Sp. z o.o. i naszych Zaufanych Partnerów. Dowiedz się więcej lub wycofaj zgody