StoryEditor

Massey Ferguson serii 7S - nowy okręt flagowy

Massey Ferguson 7S.210 to piąty model serii 7S, uzupełniający górny zakres mocy. 

23.11.2021., 00:00h

MF 7S.210 wyposażony jest w 6,6-litrowy silnik Agco Power o mocy 210 KM, z  rozstawem osi 2,88 m i przekładnią Dyna-VT w standardzie. Stanowi pomost do wersji MF 8S.205 o mocy 205 KM, który rozstaw osi wynosi 3,05 m, a silnik ma pojemność 7,4 l. Nową wersję MF 7S.210 cechuje dobry stosunek mocy do masy. To zwrotny traktor m.in. do transportu ciężkich ładunków.

Komfortowa kabina

Nowy system pozwala jeszcze bardziej schłodzić kabinę, jak wyjaśnia producent, może być nawet o 4 stopnie C chłodniej niż dotychczas. Kierowcy mogą też korzystać z nowego, standardowego fotela z zawieszeniem pneumatycznym. Opcjonalny podgrzewany fotel z lepszą wentylacją wyposażony jest w system DDS (Dynamic Damping System), który automatycznie tłumi drgania. Na zewnątrz nowoczesne światła LED wraz z listwą świetlną na masce silnika zapewniają bardzo dobre oświetlenie otoczenia kierowcy. Opcjonalnie można zamontować nawet do 16 reflektorów roboczych LED. W przypadku pracy z ładowaczem czołowym, istnieje również możliwość zamówienia ciągnika z opcjonalnym szklanym dachem Viso, który zapewnia lepszą widoczność ładunku w całym zakresie podnoszenia. Dodatkowo komfort jazdy zwiększa amortyzowana oś przednia i mechaniczne zawieszenie kabiny w modelach Efficient i aktywne mechaniczne zawieszenie kabiny w wersjach Exclusive.

Pozostałe cechy MF 7S.210

  • 6,6-litrowy, 6-cylindrowy silnik AGCO Power o mocy maksymalnej 210 KM i momencie obrotowym 860 Nm do wszystkich zastosowań, zapewniający dodatkowe zwiększenie mocy o 10 KM przy niektórych pracach.
  • Nowy, ergonomiczny podłokietnik ułatwiający obsługę, zintegrowana w podłokietniku dźwignia sterowania MultiPad oferuje wszechstronną obsługę za pomocą jednej dźwigni.
  • Nowoczesna i cicha kabina oferuje wysoki komfort dzięki nowej technologii z serii MF 8S.
  • Jest też łatwy w obsłudze terminal Datatronic 5 z kontrastowym ekranem dotykowym.
  • Rozstaw osi to 2,88 m, a promień skrętu wynosi 4,93 m.
  • Udźwig z tyłu wynosi 9,6 t, zaś przedni podnośnik może podnieść ładunek o masie 4 t. 

opr. jj

18. lipiec 2024 00:38