StoryEditor

Joskin – epidemia to czas na reorganizację

Czas mniejszej sprzedaży i spowolnienia produkcji firma Joskin poświęca na usprawnienie prac i przemyślenia, jak ulepszyć wytwarzany sprzęt.

13.05.2020., 00:00h



Zmiany podczas pandemii


Firma Joskin zmienia sposób funkcjonowania, aby dostosować się do panującej sytuacji epidemicznej. Czas spowolnienie gospodarki i ograniczenia produkcji maszyn, grupa Joskin poświęca na ulepszanie organizacji pracy. Te przedsiębiorstwa, które mają plan działania na przetrwanie trudnego okresu pandemii koronawirusa, będą lepiej przygotowane na powrót do normalnego funkcjonowania. Zgodnie z filozofią, że zmiany wprowadzone w trudniejszych czasach zaowocują, gdy gospodarka powróci do normalności. Czasami spowolnienie może posłużyć dalszemu rozwojowi firmy.

– Uproszczenia, elastyczność, bezpieczeństwo, ułatwienia to główne założenia, którymi kieruje się nasza firma, ale również rolnicy, dla których pracujemy - wyjaśnia Didier Joskin, dyrektor generalny grupy Joskin. – Dobrym przykładem jest praca, którą wykonaliśmy nad całym programem przyczep do bydła, w celu ich dostosowania do europejskich norm, obejmująca, między innymi, przekształcenie i rozszerzenie serii barierek certyfikowanych do montażu na wszystkich istniejących przyczepach do bydła marki Joskin.



Reorganizacja pracy

– Nasi pracownicy, biorąc pod uwagę obecną sytuację, bez wahania zgodzili się na reorganizację swoich stanowisk i godzin pracy, aby zapewnić prawidłowe funkcjonowanie Grupy Joskin, przy zachowaniu maksymalnych środków bezpieczeństwa. Praca zdalna, wprowadzona na maksymalną skalą, ma wiele zalet, ale w niektórych sytuacjach nie jest to rozwiązanie łatwe ani idealne – informuje Didier Joskin.


Utrzymać łańcuch dostaw

Ważne jest utrzymanie łańcucha dystrybucji, aby zagwarantować klientom nieustanny dostęp do maszyn rolniczych. Z tego powodu Joskin chce wspomóc swoich dilerów i partnerów handlowych z zakresie internetowej sprzedaży sprzętu. Zachęca także swoich handlowców do zwiększenia kontaktu telefonicznego i mailowego z klientami, na rzecz spotkań w cztery oczy. 

– Szukamy rozwiązań, by zorganizować sprzedać online, która szybko zostałaby wdrożona, aby wesprzeć dilerów w sprzedaży sprzętu z zapasów po atrakcyjnej cenie. Aby kontynuować działalność, sektor maszyn rolniczych musi prowadzić sprzedaż. Musi również chronić zdrowie wszystkich zaangażowanych w nią osób, ograniczając maksymalnie kontakty – dodaje Didier Joskin.

opr. aj
fot. firmowe
02. maj 2024 22:10