Zmiany w wyglądzie obejmuje nową maskę i naklejki, nowe oświetlenie LED, a także szare obręcze kół dopasowane do podwozia. Opryskiwacz ma zbiornik o pojemności 4200 lub 5100 litrów i belkę polową o szerokości roboczej od 24 m do 39 m. Poza tym równomierne rozłożenie masy między przednią i tylną osią ma zapewnić dobre osiągi nawet na mokrym podłożu.
Kabina i boczny panel
W wyposażeniu standardowym jest kabina Cat IV, a zoptymalizowane pneumatyczne zawieszenie FloatRide zapewnia 440 mm skoku w celu poprawy komfortu. Użytkownicy mają teraz możliwość kierowania maszyną za pomocą nowego pedału nożnego lub joysticka, albo kombinacji obu z nich.
Jedną z najbardziej zauważalnych zmian w wyglądzie zewnętrznym jest panel boczny chroniący układy płynów. Po otwarciu, zapewnia dostęp do filtra i zdalnego sterowania obrotami silnika oraz głównej pompy. W tym miejscu znajduje się również TurboFiller, który można podnosić i opuszczać hydraulicznie.
Tor jazdy
Zastosowanie siłowników z wbudowanymi czujnikami liniowymi do wykrywania położenia ma poprawić dokładność hydraulicznego systemu regulacji szerokości toru przedniej i tylnej osi, a przednie i tylne błotniki skręcają teraz razem z kołami, co pozwala utrzymać maszynę w czystości. System zarządzania w kabinie jest teraz zintegrowany z wyświetlaczem HC jako aplikacja ISOBUS.
opr. jj