... ale okazuje się, że jedną z istotnych gałęzi produkcji tej firmy jest sprzęt do obróbki zdecydowanie twardszych powierzchni. Mowa tu o narzędziach tnących i diamentowych dla przemysłu budowlanego.
Konsolidacja marki
Husqvarna Group informuje, że konsoliduje marki w ramach swojego portfolio produktów do obróbki powierzchni. W związku z tym marka produktów, usług i rozwiązań HTC zostanie zastąpiona marką Husqvarna i włączona do globalnej oferty.
Husqvarna nabyła HTC w 2017 roku i od tego czasu obie marki blisko ze sobą współpracowały w ramach wielomarkowej struktury. Konsolidacja daje nowe możliwości skupienia sił i inwestycji dla rozwijania produktów i usług.
– Jesteśmy pewni, że dzięki doświadczeniu, jakie zdobyliśmy na przestrzeni ostatnich trzech lat, będziemy w stanie lepiej zaspokajać potrzeby naszych klientów i rozwijać całą branżę szlifowania posadzek przez rozszerzanie oferty w ramach jednej silnej marki – mówi Stijn Verherstraeten, wiceprezes w dziale powierzchni i posadzek betonowych Husqvarna Construction.
Dwie platformy
Produkty, usługi i rozwiązania HTC będą dostępne pod marką Husqvarna od początku 2021 roku. – Cieszymy się na myśl, że wszystkim klientom HTC i Husqvarna będziemy mogli zaoferować „cały świat nowych” możliwości w ramach obu platform produktowych. Mogę również zdradzić, że na 2021 rok przygotowujemy kilka interesujących premier – dodaje Stijn Verherstraeten. Jak wyjaśnia firma, nowa oferta produktów do obróbki powierzchni Husqvarna będzie najszerszą i najbardziej wszechstronną ofertą na rynku.
O polskim wątku szerokiej gamy produktów Husqvarna już pisaliśmy na naszej stronie
opr. jj