Zakres mocy serii Arion z silnikami Stage V wynosi od 125 KM w modelu Arion 510 do 205 KM z CPM w ciągnikach Arion 660. Modele Arion 500 są wyposażone w 4-cylindrowy silnik DPS z rzędowym turbodoładowaniem (szybko reagująca mała turbosprężarka oraz turbosprężarka Wastegate), ciągniki Arion 600 w całości dysponują 6-cylindrowym silnikiem DPS z turbosprężarką VGT.
Bieg jałowy
W modelach Arion 600 prędkość obrotowa biegu jałowego jest redukowana do 650 obr/min, co pozwala dodatkowo zaoszczędzić paliwo. Wszystkie silniki spełniają wymagania normy emisji spalin Stage V, co jest zasługą połączenia EGR, filtra cząstek stałych (DPF) i katalizatora SCR. W modelach Arion 600, rozwój komponentów pozwolił na zredukowanie przestrzeni potrzebnej na układ oczyszczania spalin.
6-cylindrowe silniki FPT w ciągnikach Axion 800 obejmują zakres mocy od 205 KM do 295 KM. Normy emisji spalin Stage V spełniają dzięki zastosowaniu katalizatora DOC, układu EGR oraz systemu SCRoF (selektywnej redukcji katalitycznej na filtrze). Technologia ta łączy ze sobą poszczególne komponenty, w związku z czym zawiera mniejszą liczbę części składowych. Podczas postoju prędkość obrotowa biegu jałowego, w celu zaoszczędzenia paliwa, jest automatycznie redukowana do 650 obr/min.
Axion 800 - opcja hydrauliki
Do profesjonalnego rozrzucania obornika i do innych urządzeń wykorzystujących hydraulikę, istnieje teraz możliwość wyposażenia ciągnika Axion 800 w układ hydrauliczny load sensing o przepływie 205 l/min jako alternatywę dla wersji o przepływie 150 l/min. Oprócz typowych przyłączy zasilania Power Beyond, powrotu i linii sterowania LS, wszystkie ciągniki Axion są standardowo wyposażone w dodatkowy przewód powrotny, który jest wymagany przez niektóre dołączane narzędzia.
Nowość w przekładni Hexashift
We wszystkich ciągnikach Axion 800 i Arion 600/500 dla przełączanej pod obciążeniem przekładni Hexashift opcjonalnie dostępny jest nowy ogranicznik prędkości. Pozwala on ograniczyć maksymalną prędkość obrotową silnika podczas wszystkich prac na polu i w gospodarstwie oraz w trakcie transportu, ułatwiając tym samym wydajną i ekonomiczną eksploatację. Pracuje on niezależnie od systemu automatycznej zmiany biegów Hexashift może być używany również bez niego.
Od 2020 r. z terminalem obsługowym Cebis zintegrowany jest również system sterowania maszynami ISOBUS.
opr. jj