r e k l a m a

Partner serwisu

Raport profi: SsangYong Musso

Raport profi: SsangYong Musso

Praca rolnika to nie tylko ciężka harówka w polu czy przy hodowli zwierząt. Czasami trzeba szybko przetransportować ładunek na większą odległość. Wtedy z pomocą przyjdzie samochód,który zaoferuje dużo miejsca nie tylko w kabinie, ale także „na pace”.

r e k l a m a


Czasy popularnych Żuków i Tarpanów już minęły, a wraz z nimi moda na takie samochody. Nie znaczy to jednak, że czasami w gospodarstwie nie przydaje się pojazd, którym można szybko przewieźć big-bag z nawozem, paliwo na pole lub beczkę z wodą do opryskiwacza. W wiosennym pokazie maszyn do siewu pasowego i uproszczonego, zorganizowanym w Młodzikowe, udział brała firma Charisma  –  diler marki SsangYong. Mięliśmy tam okazję obejrzeć odnowiony model Musso, pick-upa rodem z Korei. Nie jest to co prawda maszyna, do której można zaczepić pług, ale postanowiliśmy sprawdzić, czy i w jaki sposób może się przydać w gospodarstwie.

Pick–up z Korei

Koreańskie pick-upy są mało popularne w naszej części świata, ale producent zrobił wiele, żeby przypodobać się wymagającym, europejskim odbiorcom. Musso na pierwszy rzut oka robi dobre wrażenie. W porównaniu z poprzednią wersją poprawiono wzornictwo na zewnątrz i we wnętrzu. Deska rozdzielcza wygląda nowocześnie, a rozmieszczenie przycisków jest intuicyjne i nie ma problemu z obsługą, nawet przy pierwszym spotkaniu z koreańczykiem. Do jazdy otrzymaliśmy wersję z automatyczną skrzynią biegów, z możliwością przełączania manualnego za pomocą przełącznika pod kciukiem na dźwigni biegów. Wielofunkcyjna kierownica jest wygodna, a układ kierowniczy… więcej w magazynie „profi” 4-2019.

Układ jezdny Musso

Dzięki prześwitowi powyżej 21 cm Musso dobrze radzi sobie na polnych, dziurawych drogach. Do wygodnej jazdy w takim terenie przydaje się automatyczna skrzynia biegów, ponieważ precyzyjnie dobiera przełożenia. W podstawowej wersji otrzymujemy jednak skrzynię manualną. Za automatyczną skrzynię biegów trzeba dopłacić 10 tys. zł brutto. 


Zużycie paliwa w SsangYong Musso

Bardzo interesowało nas, jakie uzyskamy średnie zużycie paliwa po całym dniu testu. Nie było dla nas zaskoczeniem, że po przejechaniu niespełna 300 km w różnych warunkach drogowych (autostrada, polne drogi, miasto) komputer pokładowy wyświetlił zużycie paliwa na poziomie…

Więcej w magazynie „profi” 4/2019.

opr. aj

Nie znasz jeszcze magazynu profi? 

Zamów bezpłatny egzemplarz
Okładka Profi

Zobacz także

Użytkowniku zadecyduj o wyrażeniu zgody!

Skrollując treść naszego Serwisu, zamykając okno tego komunikatu (X), klikając na elementy strony poza tym komunikatem bez zmian ustawień w zakresie prywatności, zgadzasz się na przetwarzanie danych osobowych przez Polskie Wydawnictwo Rolnicze Sp. z o.o. (dalej PWR/my) i Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji w serwisach PWR i w Internecie. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.
Dowiedz się więcej lub zdecyduj o zgodzie.

Nasz cel to dostarczanie interesujących Ciebie treści, również przez dopasowane do Twoich zainteresowań reklamy. Twoja zgoda na wykorzystanie plików cookies i podobnych technologii w Twojej przeglądarce umożliwi nam dostosowanie przekazu do Twoich preferencji. Pozwoli ograniczyć ilość prezentowanych reklam Brak zmian ustawień przeglądarki jest Twoją zgodą na zapis plików cookies i podobnych technologii w Twoim urządzeniu końcowym i wykorzystanie zapisanych w nich informacji. Ustawienia przeglądarki w zakresie cookies możesz zawsze zmienić
(szczegóły w Polityce Prywatności).

Drogi Użytkowniku!

Przez dalsze Aktywne korzystanie z Serwisu, bez zmian ustawień przeglądarki, oznacza, że zgodziłeś się na przechowywanie w Twojej przeglądarce plików cookies i na przetwarzanie gromadzonych dzięki nim danych osobowych przez Polskie Wydawnictwo Rolnicze Sp. z o.o. i naszych Zaufanych Partnerów. Dowiedz się więcej lub wycofaj zgody