Duże wystawy rolnicze, na których firmy prezentują swoje nowości to na dzień dzisiejszy melodia przyszłości. Na dodatek nie wiadomo jak bardzo odległej. Być może pierwsze tego typu wydarzenia odbędą się dopiero wiosną 2021 roku albo później.
Rozwój trwa
Producenci nie zatrzymują jednak prac rozwojowych i cały czas ulepszają swoje produkty i wprowadzają nowe rozwiązania. Jednak pojawia się pytanie, jak zaprezentować je szerszej publiczności.
Wirtualne stoisko Pöttinger
Firma Pöttinger na rok 2021 nowe produkty wprowadzi bezpośrednio do salonów i biur swoich klientów. Wirtualne stoisko austriackiego producenta zostało oficjalnie otwarte 18 listopada 2020 r. Można je odwiedzić pod adresem: www.poettinger.at/virtual-fair
Nowości prezentowane w Internecie
Targi techniki rolniczej to zawsze doskonała okazja, aby zaprezentować szerokiemu gronu odwiedzających swoje innowacyjne nowe produkty, najważniejsze atrakcje i swoją firmę. Specjalista ds. użytków zielonych, uprawy roli i technologii siewników wprowadza na rynek szereg nowych produktów. Aby umożliwić dostęp do swoich nowości, firma Pöttinger wykorzystuje nowoczesne narzędzia informatyczne, aby zaprezentować swoje produkty wirtualnie na platformie cyfrowej.
- Wysokiej jakości i łatwy w użyciu interfejs stwarza nowe możliwości zwiedzania naszego stoiska, które można odwiedzać w dowolnym miejscu i czasie – powiedział Gregor Dietachmayr, rzecznik zarządu firmy Pöttinger.
Oglądaj modele maszyn online
Wygląd wirtualnych maszyn jest bardzo zbliżony do rzeczywistego. Zadbano także o odpowiednią atmosferę na stoisku. Zwiedzający otrzymuje szczegółowe informacje o maszynach, może także obejrzeć filmy i zdjęcia.
Wystarczy komputer, smartfon lub tablet
Wirtualne stoisko Pöttinger jest osiągalne całkowicie za darmo bez jakiejkolwiek rejestracji. Wystarczy do tego komputer lub urządzenie mobilne z przeglądarką internetową. Twórcy zapowiadają, że platforma będzie regularnie aktualizowana o nowe produkty, dane techniczne oraz funkcje interaktywne – podobnie jak ma to miejsca podczas realnych targów. Austriacki producent maszyn rolniczych, który zbliża się do jubileuszu 150-lecia, daje przykład, jak nowoczesna technologia służy nie tylko rozwojowi maszyn, ale również pomaga w działaniach marketingowych.
opr. aj
fot. firmowe