Aktualnie dostępne są modele w szerokościach roboczych 5,0 m i 6,0 m, krótsza konstrukcja ma zapewnić lepszą zwrotność, zwłaszcza na uwrociach. Oś zamontowana pośrodku zapewnia lepsze rozłożenie ciężaru maszyny, a przestrzeń pomiędzy dwoma rzędami talerzy i wałów zapobiega blokowaniu. Firma twierdzi, że przybliżenie środka ciężkości do dyszla chroni przed kołysaniem się maszyny przy większych prędkościach roboczych i zapewnia równomierną głębokość pracy.
Zapotrzebowanie na moc min. 200 KM
Standardowe talerze o średnicy 510 mm (560 mm opcjonalnie) zamontowane są na bezobsługowych łożyskach. Poza tym talerze zabezpieczono gumowymi elementami wyciszającymi. W standardzie są hamulce osiowe świateł drogowych, a koła podporowe 10/75-15,5 są wystarczająco szerokie, aby pracować na miękkim podłożu.
Przy pracy na maksymalnej głębokości 12 cm, zapotrzebowanie na moc ciągnika wynosi minimum 200 KM (kat. III), a dwuczęściowa rama w Ontario 500 i 600 składana jest do transportu tak, że nie przekracza 3,0 m. Dostępny jest szeroki wybór wałów, a dodatkowe opcje w przygotowaniu obejmują elastyczną płozę lub wał tnący przed talerzami. W przygotowaniu jest również ulepszona wersja Ontario 800 o szerokości roboczej aż 8,0 m.
opr. jj