Modele Sprint 50 i Sprint 60
„Najpiękniejsze i najbardziej efektywne ciągniki kompaktowe na rynku!” - tak SDF opisuje swoją nową serię Lamborghini Sprint. Czterocylindrowe silniki o pojemności skokowej 2,2 l z elektronicznie sterowanym układem commonrail oferują przy 2600 obr./min moc 51 KM (Sprint 50) lub 59 KM (Sprint 60). Maksymalny moment obrotowy odpowiednio 145 i 170 Nm osiągają przy 1600 obr./min. Dzięki katalizatorowi DOC i pasywnemu filtrowi cząstek stałych spełniają wymagania europejskiej normy emisji spalin Stage V.
Przekładnia w Lamborghini Sprint
Koncern SDF w ciągnikach Sprint oferuje synchronizowaną przekładnię 12/12, która umożliwia poruszanie się z maksymalną prędkością 30 km/h przy obniżonych obrotach silnika. Z opcjonalnym reduktorem liczba biegów wzrasta do 16/16, co umożliwia jazdę z prędkością 260 m/h. W trudnych warunkach dostępna jest także blokada mechanizmu różnicowego.
Dwie prędkości WOM
W standardzie tylny WOM pracuje z prędkością 540 obr./min, ale w opcji można go doposażyć w prędkość 540E lub 1000 obr./min. Inne możliwości wyposażenia to przedni WOM 1000 obr./min lub centralny WOM o prędkości 2000 obr./min.
Z kabiną lub bez
Ciągniki Sprint 50 i Sprint 60 są dostępne ze składaną ramą bezpieczeństwa oraz z 4-słupkową kabiną, która według producenta zapewnia wysoki komfort. Wersja z kabiną do dyspozycji traktorzysty jest klimatyzacja. Dobrą zwrotność ciągników Lamborghini Sprint zapewnia mały rozstaw osi (1800 mm) i duży kąt skrętu.
Dwie pompy hydrauliczne
Pompa hydrauliczna o wydajności 30 l/min zasila podnośnik o udźwigu 1200 kg oraz 3 tylne obwody hydrauliki zewnętrznej. Druga pompa o wydajności 15 l/min zapewnić płynne sterowanie nawet przy niskich prędkościach obrotowych silnika i przy dużych obciążeniach. W opcji jest przedni podnośnik o udźwigu 600 kg.
opr. aj