r e k l a m a

Partner serwisu

Rauch diagnozuje usterkę z pomocą smartfona klienta

Rauch diagnozuje usterkę z pomocą smartfona klienta

Firma Rauch dobrze przygotowała się do zdalnego wspierania rolników w pracach z rozsiewaczami nawozów. Serwisant jest w stanie zdiagnozować problem, bez wychodzenia z biura.

r e k l a m a



Sezon prac agrotechnicznych rozpoczął się już w lutym – to wtedy pierwsi rolnicy ruszyli w pole z rozsiewaczami nawozów. Uprawy muszą być zaopatrzone w składniki odżywcze we właściwym momencie i odpowiedniej ilości. Jest to jeden z wielu czynników warunkujących dobre plony.


Niezwykłe czasy wymagają kreatywnych rozwiązań

Oczywiście podczas obsługi mogą wystąpić pewne problemy. Właśnie dlatego Rauch, jeszcze przed rozwojem pandemii, wykorzystał technologią, aby szybko zapewnić swoim klientom pomoc techniczną w nagłych przypadkach. Serwis techniczny Rauch dysponuje rozwiązaniami, które umożliwiają serwisantom w Rheinmünster dostrzec problem bez potrzeby wychodzenia z biura – za pomocą aparatu w smartfonie klienta. Za pomocą myszy komputerowej mogą pokazać na ekranie smartfona rolnika lub serwisanta, gdzie i co należy zrobić, aby dokładnie przeanalizować i wyeliminować problem. 

Rauch w 45 krajach

Zaletą takiego rozwiązania jest to, że maszynę marki Rauch u klienta można obejrzeć bardzo szybko, bez względu na to, w którym miejscu na świecie się znajduje – czy to na polu tuż obok, czy w Chinach, Rosji lub Australii. Potencjał jest duży, ponieważ maszyny Rauch pracują w ponad 45 krajach.


Wydłużone godziny pracy

Szczególnie ważny jest łatwy kontakt klienta z serwisem. W tym celu Rauch wydłużył godziny pracy pomocy technicznej w okresie sezonu nawożenia, czyli od lutego do maja. Dodatkowo przez całą dobę dostępny jest formularz, przez który można składać zapytania. Następnie jeden ze specjalistów Rauch udziela bezpośredniej pomocy.

Zmiany w organizacji pracy

Od marca firma podjęła szereg działań w celu zapewnienia dobrego kontaktu klientom z serwisem, mimo ryzyka związanego z rozwojem epidemii koronawirusa. W celu zwiększenia odległości między pracownikami, w biura zostały przekształcone sale konferencyjne. Jeśli to możliwe, praca wykonywana jest zdalnie, a gdy nie ma takiej możliwości, pracownicy noszą maseczki. Spotkania odbywają się na zasadzie telekonferencji lub wideokonferencji. Wszystkie działania mają na celu zapewnienie nieprzerwanej pracy wsparcia technicznego, przy jednoczesnym ograniczeniu do minimum możliwości rozprzestrzeniania się koronawirusa.

Potrzeba matką wynalazku

W nietypowych sytuacjach powstają nietypowe rozwiązania. Może się nim pochwalić firma Rauch, która jest także specjalistą w zakresie obróbki blachy. Stworzyła mocowanie, które umożliwia umieszczenie smartfona na monitorze komputera, tak by mógł być wykorzystany podczas wideokonferencji. Przydatne rozwiązanie szczególnie, jeśli komputer nie jest wyposażony w kamerę internetową.

opr. aj
fot. firmowe

Nie znasz jeszcze magazynu profi? 

Zamów bezpłatny egzemplarz
Okładka Profi

Zobacz także

Użytkowniku zadecyduj o wyrażeniu zgody!

Skrollując treść naszego Serwisu, zamykając okno tego komunikatu (X), klikając na elementy strony poza tym komunikatem bez zmian ustawień w zakresie prywatności, zgadzasz się na przetwarzanie danych osobowych przez Polskie Wydawnictwo Rolnicze Sp. z o.o. (dalej PWR/my) i Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji w serwisach PWR i w Internecie. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.
Dowiedz się więcej lub zdecyduj o zgodzie.

Nasz cel to dostarczanie interesujących Ciebie treści, również przez dopasowane do Twoich zainteresowań reklamy. Twoja zgoda na wykorzystanie plików cookies i podobnych technologii w Twojej przeglądarce umożliwi nam dostosowanie przekazu do Twoich preferencji. Pozwoli ograniczyć ilość prezentowanych reklam Brak zmian ustawień przeglądarki jest Twoją zgodą na zapis plików cookies i podobnych technologii w Twoim urządzeniu końcowym i wykorzystanie zapisanych w nich informacji. Ustawienia przeglądarki w zakresie cookies możesz zawsze zmienić
(szczegóły w Polityce Prywatności).

Drogi Użytkowniku!

Przez dalsze Aktywne korzystanie z Serwisu, bez zmian ustawień przeglądarki, oznacza, że zgodziłeś się na przechowywanie w Twojej przeglądarce plików cookies i na przetwarzanie gromadzonych dzięki nim danych osobowych przez Polskie Wydawnictwo Rolnicze Sp. z o.o. i naszych Zaufanych Partnerów. Dowiedz się więcej lub wycofaj zgody