Firma wyjaśnia, że modele Alliance 643 Forestar III i Alliance 644 Forestar III korzystają z ulepszonej konstrukcji nylonowej ze stalowym opasaniem i technologii wzmocnionej, sześciokątnej stopki, co zapewnia odporność na przebicie i wysoką nośność oraz zapobiega ześlizgiwaniu się opony z felgi. Zastosowany wzór bieżnika opon 643 Forestar III o szerokich bocznych blokach i poziomych rowkach zapewnia kompatybilność z gąsienicami i ogólną stabilność boczną. Opony Alliance Forestar 644 III mają specjalną konstrukcję bloków bieżnika o profilu dwukątowym, co wpływa na przyczepność. Szeroki bieżnik tej opony przekłada się na większą powierzchnię styku, a przez to mniejszy nacisk na podłoże.
Dobra przyczepność
Zaawansowana konstrukcja niskociśnieniowa (LP) opony Alliance Forestar 344 Elit to rozwiązanie, które ma ulepszoną konstrukcję i elastyczne, wzmocnione ścianki boczne, dzięki czemu oferuje taką samą nośność co standardowe opony dla leśnictwa przy jednocześnie o połowę niższym ciśnieniu. Duża powierzchnia styku minimalizuje zagęszczanie gleby i zapewnia komfort jazdy. Duży styk umożliwia również dobrą przyczepność, zmniejsza koszty paliwa i zwiększa ogólną wydajność prac leśnych. Opona ma stalowe opasanie zwiększające odporność na przebicia, a specjalna mieszanka, z której wykonano bieżnik, zapewnia długi okres eksploatacji. O stabilność opon troszczy się wzmocniona podwójna stopka opony. Kąt ułożenia bloków bieżnika w 344 Forestar Elit zapewnia też samoczynne czyszczenie. Na środku opony bloki bieżnika znajdują się blisko siebie, co zmniejsza opór toczenia podczas jazdy po twardych powierzchniach. Model 344 został tak zaprojektowany, aby poradzić sobie w każdym terenie, można zastosować również łańcuchy lub gąsienice ochronne.
opr. jj