Krampe Heavy-Duty 620
Solidna budowa
W pojazdach HD siłownik teleskopowy jest umieszczony daleko przed przednią osią. Zdaniem producenta przeniesienie siłownika do przodu zapewnia bezpieczniejszy i stabilniejszy rozładunek najcięższych ładunków. Ponadto naprężenie skrętne pomiędzy nadwoziem a podwoziem są mniejsze. Rozładunek ułatwia również kształt skrzyni ładunkowej - w tylnej części jest ona szersza niż w przedniej. Do pracy w najcięższych warunkach nadwozie może być w całości wykonane z trudnościeralnej stali Hardox 450. Podłoga może mieć grubość do 10 mm a boczne ściany do 8 mm. Standardem jest otwierana hydraulicznie tylna burta serii Halfpipe. Można ją otworzyć na pełną szerokość lub uchylić częściowo np. podczas rozsypywania kruszywa na podbudowę drogi.
Krampe Heavy-Duty 620 T
Model HD 620 T wyróżnia się osią skrętną skrętną BPW o rozstawie kół 1,95 m. Nawet przy zastosowaniu opon niskociśnieniowych o rozmiarze 600/60 R 30.5 można zachować zewnętrzną szerokość pojazdu równą 2,55 m.
Pojazdy serii HD są dostępne z różnymi wariantami zawieszenia: pneumatycznym, hydraulicznym lub z wahaczowym układem mechanicznym stosowanym od lat przez firmę Krampe. Niezależnie od zastosowanego sytemu amortyzacji, siłowniki układu hamulcowego są umieszczone nad belką osi. Takie rozwiązanie ma zapewnić lepszą ochronę przed zanieczyszczeniami i uszkodzeniami mechanicznymi.opr. ap
fot. Firmowe