r e k l a m a

Partner serwisu

Massey Ferguson przez całą dobę

Massey Ferguson przez całą dobę

Infolinia w zakresie serwisu dostępna przez całą dobę

r e k l a m a

Aby znacznie przyspieszyć działania posprzedażowe Massey Ferguson uruchomił nową całodobową infolinię obsługi pomocy technicznej dla użytkowników końcowych.

Lepsza komunikacja

Celem firmy jest wzmocnienie komunikacji i kontaktu z rolnikami oraz uzupełnienie usługi już świadczone przez sieć dealerską MF. Massey Ferguson wdrożył również AGCO Tech Connect – nowy dostosowany do potrzeb dealerów MF system wsparcia technicznego i zarządzania sprawami, mający na celu ograniczenie przestojów maszyny.

Kontakt

Nowa linia obsługi klienta umożliwia użytkownikom końcowym rozmowę z przedstawicielem serwisu MF przez całą dobę, 365 dni w roku. W komunikacie firma wyjaśnia: „Jeśli właściciele lub użytkownicy mają pytania związane z serwisem i nie mogą skontaktować się z lokalnym dealerem MF, mogą zadzwonić pod numer: +48 61 662 55 55, a my upewnimy się, że otrzymają odpowiednią pomoc”.

Pytania serwisowe

Wszystkie połączenia są monitorowane i kontrolowane, aby upewnić się, że zapytania zostały rozpatrzone w sposób satysfakcjonujący klienta. Linia wsparcia zapewnia nam dodatkowy kanał do przechwytywania wszystkich zapytań serwisowych od użytkowników końcowych, pomagając w ten sposób ulepszyć nasze analizy oraz produkty, prowadzić szybkie diagnozy oraz rozwiązania spraw serwisowych.

Wsparcie posprzedażowe

Wyczerpujące informacje na temat wsparcia posprzedażowego Massey Ferguson są dostępne na nowej, dedykowanej stronie internetowej poświęconej częściom i serwisowi: https://www.agcopartsandservice.com/eame/pl_PL/service/brands/massey-ferguson.html. Użytkownicy mogą wyszukiwać dealerów MF, uzyskiwać dostęp do katalogów części i broszur, pobrać aplikację Parts Books to GO, przeglądać akcesoria montowane przez dealerów i kupować markowe gadżety MF.

Komputer, tablet lub smartfon

System wsparcia technicznego i zarządzania sprawami dealera MF Tech Connect umożliwia serwisantom dealera szybkie lokalizowanie informacji i przesyłanie uwag technicznych do Massey Ferguson za pośrednictwem komputera, tabletu lub smartfona. W razie potrzeby wsparcie techniczne może być udzielone bezpośrednio przez fabrykę MF serwisantowi w terenie.

opr. jj

Nie pozwól by omijały Cię najważniejsze wiadomości!

Bądź na bieżąco!

Zapisz się na newsletter

Zobacz także

Użytkowniku zadecyduj o wyrażeniu zgody!

Skrollując treść naszego Serwisu, zamykając okno tego komunikatu (X), klikając na elementy strony poza tym komunikatem bez zmian ustawień w zakresie prywatności, zgadzasz się na przetwarzanie danych osobowych przez Polskie Wydawnictwo Rolnicze Sp. z o.o. (dalej PWR/my) i Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji w serwisach PWR i w Internecie. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.
Dowiedz się więcej lub zdecyduj o zgodzie.

Nasz cel to dostarczanie interesujących Ciebie treści, również przez dopasowane do Twoich zainteresowań reklamy. Twoja zgoda na wykorzystanie plików cookies i podobnych technologii w Twojej przeglądarce umożliwi nam dostosowanie przekazu do Twoich preferencji. Pozwoli ograniczyć ilość prezentowanych reklam Brak zmian ustawień przeglądarki jest Twoją zgodą na zapis plików cookies i podobnych technologii w Twoim urządzeniu końcowym i wykorzystanie zapisanych w nich informacji. Ustawienia przeglądarki w zakresie cookies możesz zawsze zmienić
(szczegóły w Polityce Prywatności).

Drogi Użytkowniku!

Przez dalsze Aktywne korzystanie z Serwisu, bez zmian ustawień przeglądarki, oznacza, że zgodziłeś się na przechowywanie w Twojej przeglądarce plików cookies i na przetwarzanie gromadzonych dzięki nim danych osobowych przez Polskie Wydawnictwo Rolnicze Sp. z o.o. i naszych Zaufanych Partnerów. Dowiedz się więcej lub wycofaj zgody