r e k l a m a

Partner serwisu

Maschio Gaspardo... wśród gwiazd

Maschio Gaspardo... wśród gwiazd

O tej marce sporo się mówi, więc znalazła się w gwiazdorskim towarzystwie.

r e k l a m a

Wydawać by się mogło, że opowieści o znaczeniu sztucznej inteligencji nie mają związku z przemysłem maszyn rolniczych. A jednak...

Włoskie marki

Zanim przejdziemy do sukcesu marki Maschio Gaspardo trzeba wyjaśnić o co chodzi. Otóż ITQF czyli Istituto Tedesco di Qualit? e Finanza nagradza 350 gwiazd cyfrowych we Włoszech, analizując ich markę online. Mieszczą się one między samochodami, mechaniką, mechatroniką i finansami. Mówi się nawet, że mają naprawdę dużo włoskiego DNA.

2,5 mln informacji

W drugim wydaniu analizowano online opinie 2000 potencjalnie istotnych firm we Włoszech w okresie 12 miesięcy. Za pomocą oprogramowania sztucznej inteligencji zebrano około 2,5 miliona wzmianek o technologii, innowacjach i digitalizacji, badając źródła (ok. 438 milionów) w całej sieci, mediach społecznościowych, portalach, forach, blogach i filmach.

Sposób oceny

Oceny zostały przyznane na podstawie trzech parametrów: liczby cytatów nazwy firmy, kategorii referencyjnej publikacji oraz ducha tego, co zostało wyrażone (pozytywne, negatywne lub neutralne).

Dzięki zaangażowaniu w rozwijanie relacji zaufania z klientami Maschio Gaspardo osiągnął bardzo dobry wynik w kategorii "Przemysł mechaniczny": 77,3 punkty. Maksymalnie można było zdobyć 100 pkt.

 Pozytywne relacje

- Jesteśmy dumni z bycia częścią Digital Star 2020 - skomentował Mirco Maschio, prezes Maschio Gaspardo - Zawsze uważaliśmy, że rozwój relacji opartej na zaufaniu z naszymi klientami jest niezbędny i naszym zdaniem jest tworzony dzięki do ciągłego zaangażowania w zapewnianie jakości i usług, ale także przez wzrost świadomości na temat zrównoważonego rozwoju środowiska i coraz większe udoskonalanie tzw. „doświadczenia klienta” wśród badań, sprzedaży i lojalności. Dwucyfrowy wynik wobec naszej firmy pokazuje, że nasza uwaga na rozwijanie pozytywnych relacji, nawet online, opartych na wzajemnym zaufaniu, zmierza we właściwym kierunku - powiedział Mirco Maschio.

Trzeba dodać, że ITQF to instytut należący do Burda Media (jest jedną z największych światowych spółek mediowo-technologicznych). Firma zatrudnia niemal 12 tys. pracowników w 24 krajach.

opr. jj

Nie znasz jeszcze magazynu profi? 

Zamów bezpłatny egzemplarz
Okładka Profi

Zobacz także

Użytkowniku zadecyduj o wyrażeniu zgody!

Skrollując treść naszego Serwisu, zamykając okno tego komunikatu (X), klikając na elementy strony poza tym komunikatem bez zmian ustawień w zakresie prywatności, zgadzasz się na przetwarzanie danych osobowych przez Polskie Wydawnictwo Rolnicze Sp. z o.o. (dalej PWR/my) i Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji w serwisach PWR i w Internecie. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.
Dowiedz się więcej lub zdecyduj o zgodzie.

Nasz cel to dostarczanie interesujących Ciebie treści, również przez dopasowane do Twoich zainteresowań reklamy. Twoja zgoda na wykorzystanie plików cookies i podobnych technologii w Twojej przeglądarce umożliwi nam dostosowanie przekazu do Twoich preferencji. Pozwoli ograniczyć ilość prezentowanych reklam Brak zmian ustawień przeglądarki jest Twoją zgodą na zapis plików cookies i podobnych technologii w Twoim urządzeniu końcowym i wykorzystanie zapisanych w nich informacji. Ustawienia przeglądarki w zakresie cookies możesz zawsze zmienić
(szczegóły w Polityce Prywatności).

Drogi Użytkowniku!

Przez dalsze Aktywne korzystanie z Serwisu, bez zmian ustawień przeglądarki, oznacza, że zgodziłeś się na przechowywanie w Twojej przeglądarce plików cookies i na przetwarzanie gromadzonych dzięki nim danych osobowych przez Polskie Wydawnictwo Rolnicze Sp. z o.o. i naszych Zaufanych Partnerów. Dowiedz się więcej lub wycofaj zgody