r e k l a m a

Partner serwisu

Kramp rozwija skrzydła i...

Kramp rozwija skrzydła i...

... zmienia dotychczasowy model biznesowy, oferując swoim klientom bardziej nowoczesną formę współpracy, opartą przede wszystkim na partnerstwie i elastyczności działania. 

 

O zmianach mówiono na konferencji biznesowej Kramp (20 czerwca br.), w której udział wzieli najlepsi klienci i kluczowi dostawcy z branży. Przyjrzyjmy się o co w tym wszystkim chodzi? Powered by Kramp (PBK) to koncept sklepu, powstający w odpowiedzi na rosnące potrzeby i oczekiwania klientów, którzy chcą się rozwijać wraz z całą branżą, niwelując twarde formuły i zasady niektórych współczesnych systemów franczyzowych.

Fachowe wsparcie

Koncept Powered by Kramp wnosi dużą zmianę w podejściu biznesowym do dealerów. Do tej pory proponowaliśmy im rozwinięty system franczyzowy Grene z pełnym wsparciem marketingowym, know-how i szkoleniami, prowadzonymi przez ekspertów  – mówi Jacek Gbur, Dyrektor Handlowy Kramp Polska. Teraz nasi klienci mogą się wznieść na jeszcze wyższy poziom biznesu, otrzymując jednocześnie fachowe wsparcie Kramp i swobodę działania, na którą najczęściej i najchętniej stawiają. Oferujemy im dwie formy współpracy w ramach Powered by Kramp: PBK Dealer, czyli tzw. „miękki” rodzaj partnerstwa oraz PBK Partner, czyli bardziej zaawansowaną formę funkcjonowania sklepu z elastycznymi formami finansowania i wdrożonym programem motywacyjnym. Program motywacyjny jest bardzo istotnym elementem PBK, ponieważ jego zadaniem jest premiowanie zaangażowania i wyników dealerów poprzez bonusy. A im większe zaangażowanie i wyniki klient osiągnie, tym bardziej atrakcyjne formy wsparcia i pomoc w ich wdrożeniu może pozyskać – dodaje Jacek Gbur. 

r e k l a m a

Plan rozwoju sklepu

W ramach PBK Partner klienci zyskują od Kramp pełną analitykę (analizę potencjału klientów i model finansowy), a także przygotowanie sklepu do otwarcia wraz z projektem, szkoleniami i kampanią otwarciową. Po otwarciu sklepu klienci otrzymują zagwarantowany plan rozwoju placówki, nad którym czuwają pracownicy Kramp, doświadczeni w obsłudze przedsprzedażowej (sell in) oraz posprzedażowej (sell out), sprawujący opiekę nad zakupami klienta od Kramp, a także nad wolumenem sprzedaży od właściciela sklepu do klienta końcowego. Wartością dodaną dla PBK Partner są również preferencyjne warunki logistyczne, duża elastyczność zakupowa i dogodne terminy płatności.

A co czeka franczyzobiorców Grene?

Dotychczasowi franczyzobiorcy Grene mogą nadal prowadzić sklepy pod szyldem Grene, ale mają również możliwość transformacji sklepu na Powered by Kramp, opartego o 3-letnią umowę partnerską. Zmiany wprowadzane przez Kramp mają doprowadzić do dynamicznego rozwoju sieci pod szyldem Kramp i stworzenia silnej struktury sklepów detalicznych, zorientowanych w na potrzeby klientów. 

Kramp i Grene

Jak wynika z komunikatu firmy Kramp, największego dostawcy części zamiennych dla rolnictwa, który działa w całej Europie, za cel obrał sobie nie tylko wspieranie użytkowników końcowych, czyli klientów detalicznych, ale również dbanie o rozwój biznesu swoich dealerów. Od 2011 r. w Polsce funkcjonuje system franczyzowy Grene, w ramach którego obecnie działa 96 sklepów. 

Profesjonalne doradztwo

Co charakteryzuje współczesne rolnictwo? Szybki rozwój i wysokie oczekiwania klientów. A od europejskich liderów w branży rynek wymaga nie tylko wszechstronnej oferty i profesjonalnego doradztwa, ale też kompleksowej obsługi przed- i posprzedażowej. Właśnie dlatego firma Kramp, potraktowała te warunki priorytetowo, decydując się na zmianę w dotychczas funkcjonującym modelu biznesowym.

opr. jj

Zobacz także