r e k l a m a

Partner serwisu

John Deere w setce najcenniejszych marek na świecie

John Deere w setce najcenniejszych marek na świecie

To jedyna marka z branży rolniczej obecna w zestawieniu.

r e k l a m a

John Deere po raz kolejny wśród najcenniejszych marek na świecie. W corocznym, niezależnym rankingu „Best Global Brands” przygotowanym przez Interbrand, wiodącą firmę konsultingową, amerykański gigant z branży rolniczej plasuje się na 84. miejscu, awansując o cztery miejsca w porównaniu z rokiem ubiegłym. Interbrand szacuje wartość marki John Deere na około 5,88 miliarda dolarów. Co ważne, rok temu firma również zaliczyła awans o cztery lokaty z 92. miejsca.

Czołowa dziesiątka rankingu:

  1. Apple (wartość: 234 241 mln dolarów, wzrost 9%)
  2. Google (167 713; +8%)
  3. Amazon (125 263, +24%)
  4. Microsoft (108 847; +17%)
  5. Coca-Cola (63 365; -4%)
  6. Samsung (61 098; +2%)
  7. Toyota (56 246; +5%)
  8. Mercedes (50 832; +5%)
  9. McDonald’s (45 362; +4%)
  10. Disney (44 352; +11%)

Pozycja danej marki w rankingu wynika z trzech czynników - rezultatów finansowych marki, wpływ marki na decyzje zakupowe oraz siły marki do budowania lojalności i zrównoważonego popytu. Co bardzo ważne, metodologia Interbrand była pierwszą tego rodzaju, która uzyskała certyfikat Międzynarodowej Organizacji Normalizacyjnej w zakresie wyceny marek.

Lider w opinii rolników

Maszyny John Deere cieszą się również znakomitą renomą w Polsce, co potwierdzają branżowe rankingi i nagrody. Według Niezależnego Badania Opinii Rolników prowadzonego przez Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu. Amerykański producent maszyn rolniczych dwa lata z rzędu (edycje 2017-18) może poszczycić się najwyższą średnią ocen 51 różnych aspektów ciągnika, spośród których najważniejsze cechy to: funkcjonalność, bezawaryjność, ergonomia i bhp oraz estetyka wykonania. Co więcej, rolnicy w plebiscycie Izydory 2018 w kategorii Technika również wskazali firmę John Deere Polska jako najbardziej przyjazną. W tegorocznej edycji John Deere zdobył laur Izydory 2019.

John Deere to jedyna firma z branży rolniczej obecna w rankingu „Best Global Brands”. Amerykańska firma jest obecna w zestawieniu od 2011 roku, kiedy to firma Interbrand oszacowała wartość marki na 3,65 miliarda dolarów.

opr. jj

Nie znasz jeszcze magazynu profi? 

Zamów bezpłatny egzemplarz
Okładka Profi

Zobacz także

Użytkowniku zadecyduj o wyrażeniu zgody!

Skrollując treść naszego Serwisu, zamykając okno tego komunikatu (X), klikając na elementy strony poza tym komunikatem bez zmian ustawień w zakresie prywatności, zgadzasz się na przetwarzanie danych osobowych przez Polskie Wydawnictwo Rolnicze Sp. z o.o. (dalej PWR/my) i Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji w serwisach PWR i w Internecie. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.
Dowiedz się więcej lub zdecyduj o zgodzie.

Nasz cel to dostarczanie interesujących Ciebie treści, również przez dopasowane do Twoich zainteresowań reklamy. Twoja zgoda na wykorzystanie plików cookies i podobnych technologii w Twojej przeglądarce umożliwi nam dostosowanie przekazu do Twoich preferencji. Pozwoli ograniczyć ilość prezentowanych reklam Brak zmian ustawień przeglądarki jest Twoją zgodą na zapis plików cookies i podobnych technologii w Twoim urządzeniu końcowym i wykorzystanie zapisanych w nich informacji. Ustawienia przeglądarki w zakresie cookies możesz zawsze zmienić
(szczegóły w Polityce Prywatności).

Drogi Użytkowniku!

Przez dalsze Aktywne korzystanie z Serwisu, bez zmian ustawień przeglądarki, oznacza, że zgodziłeś się na przechowywanie w Twojej przeglądarce plików cookies i na przetwarzanie gromadzonych dzięki nim danych osobowych przez Polskie Wydawnictwo Rolnicze Sp. z o.o. i naszych Zaufanych Partnerów. Dowiedz się więcej lub wycofaj zgody