r e k l a m a

Partner serwisu

Jaką wartość ma John Deere?

Jaką wartość ma John Deere?

Zaraz dowiesz się na ile miliardów wyceniany jest John Deere!

r e k l a m a

O tym, że John Deere lokowany jest wśród najcenniejszych marek na świecie wiemy od 2011 r., bo od tego czasu jest notowany w tym zestawieniu. Mało tego, jest jedyną firmą z branży rolniczej obecna w rankingu „Best Global Brands”.

Miliardy dolarów...

W corocznym rankingu „Best Global Brands” przygotowanym przez Interbrand, wiodącą firmę konsultingową, amerykański gigant plasuje się na 89. miejscu. Interbrand szacuje wartość marki John Deere na około 5,37 miliarda dolarów.

Nowe wyzwania

- Nasza obecność w ranking Interbrand jest odzwierciedleniem pracy i zaangażowania, jaką prezentują wszyscy pracownicy naszej firmy w różnych rejonach świata - mówi Marko Borwieck, prezes John Deere Polska. Tym bardziej jesteśmy dumni, że obecny rok jest dla wszystkich przedsiębiorstw wyjątkowy, oznaczał zmierzenie się z nowym wyzwaniem, przeformatowaniem pracy, celów, a co za tym idzie wyników. Co więcej, fakt że jesteśmy w zestawieniu obecni jako jedyni przedstawiciele branży potwierdza naszą pozycję lidera wyznaczającego trendy

Co decyduje o pozycji marki?

Pozycja danej marki w rankingu wynika z trzech czynników - rezultatów finansowych marki, wpływ marki na decyzje zakupowe oraz siły marki do budowania lojalności i zrównoważonego popytu. Co bardzo ważne, metodologia Interbrand była pierwszą tego rodzaju, która uzyskała certyfikat Międzynarodowej Organizacji Normalizacyjnej w zakresie wyceny marek i jest to jeden z najbardziej cenionych rankingów marek.

Wycena krezusów

Przyjrzyjmy się jak wygląda dziesiątka najwartościowszym firmom na rynku:

  • 1. Apple (wartość: 322 999 mln dolarów, wzrost 38%)
  • 2. Amazon (200 687; +60%)
  • 3. Microsoft (166 001; +53%)
  • 4. Google (165 444; -1%)
  • 5. Samsung (62 289; +2%)
  • 6. Coca-Cola (56 894; - 10%)
  • 7. Toyota (51 595; -8%)
  • 8. Mercedes-Benz (49 268; -3%)
  • 9. McDonald’s (42 816; -6%)
  • 10. Disney (40 773; -8%)

Interbrand, to nowojorska firma konsultingowa, która specjalizuje się w marketingu i zarządzaniu marką, ma 24 biura w 17 krajach.

opr. jj

Nie znasz jeszcze magazynu profi? 

Zamów bezpłatny egzemplarz
Okładka Profi

Zobacz także

Użytkowniku zadecyduj o wyrażeniu zgody!

Skrollując treść naszego Serwisu, zamykając okno tego komunikatu (X), klikając na elementy strony poza tym komunikatem bez zmian ustawień w zakresie prywatności, zgadzasz się na przetwarzanie danych osobowych przez Polskie Wydawnictwo Rolnicze Sp. z o.o. (dalej PWR/my) i Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji w serwisach PWR i w Internecie. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.
Dowiedz się więcej lub zdecyduj o zgodzie.

Nasz cel to dostarczanie interesujących Ciebie treści, również przez dopasowane do Twoich zainteresowań reklamy. Twoja zgoda na wykorzystanie plików cookies i podobnych technologii w Twojej przeglądarce umożliwi nam dostosowanie przekazu do Twoich preferencji. Pozwoli ograniczyć ilość prezentowanych reklam Brak zmian ustawień przeglądarki jest Twoją zgodą na zapis plików cookies i podobnych technologii w Twoim urządzeniu końcowym i wykorzystanie zapisanych w nich informacji. Ustawienia przeglądarki w zakresie cookies możesz zawsze zmienić
(szczegóły w Polityce Prywatności).

Drogi Użytkowniku!

Przez dalsze Aktywne korzystanie z Serwisu, bez zmian ustawień przeglądarki, oznacza, że zgodziłeś się na przechowywanie w Twojej przeglądarce plików cookies i na przetwarzanie gromadzonych dzięki nim danych osobowych przez Polskie Wydawnictwo Rolnicze Sp. z o.o. i naszych Zaufanych Partnerów. Dowiedz się więcej lub wycofaj zgody