StoryEditor

Grupa Burel mocniejsza o 30%

Miniony rok był co najmniej udany dla marek Burel, Sky Agriculture i Prolog, bo liczba zamówień wzrosła o 30%.

05.02.2022., 00:00h

Idąc za ciosem fabryki inwestują, aby utrzymać dynamiczny wzrost sprzedaży i zapewnić klientom dostawę siewników. Sprzedaż wzrosła nie tylko we Francji, ale również w Polsce, Wielkiej Brytanii, Europie Środkowej, Niemczech i w krajach skandynawskich. 

Podwojenie sprzedaży

Rodzinna grupa zbiera pierwsze owoce swojego planu Farming Together, którego celem jest podwojenie międzynarodowej sprzedaży do 2025 roku. Wszystkie fabryki firmy pracują na pełnych obrotach, aby sprostać temu wysokiemu zapotrzebowaniu. Nasza silna integracja i sieć lokalnych dostawców pozwalają nam obecnie przyjmować nowe zamówienia na siewniki i agregaty ścierniskowe z terminami dostaw jeszcze przed latem. 

Większe moce produkcyjne

W kwietniu rozpoczną się prace związane z rozbudową fabryki w Châteaubourg. Projekt ten polega na zwiększeniu mocy produkcyjnych, rozbudowie magazynu części zamiennych oraz budowie nowego centrum szkolenia technicznego. 

Działo się sporo

W minionym roku grupa wprowadziła do oferty serię talerzowych agregatów ścierniskowych Methys marki Sky Agriculture. Poza tym doszło do przejęcie firmy Frandent we Włoszech, które jest od wielu lat dostawcą bron wirnikowych Sulky. Poza tym był srebrny medal targów SIMA za innowację Speed Control, która automatycznie dostosowuje szerokość rozsiewu nawozu w zależności od prędkości jazdy. Była też kampania mająca na celu regenerację sekcji wysiewających siewników Easydrill i rosnące zainteresowanie rolnictwem konserwującym glebę w Europie. Do tego dochodzi rozwój sprzedaży zestawów uprawowo-siewnych na ramach składanych i zbiorników czołowych, a także aktywność w obszarze logistyki nawozów z marką Prolog. 

opr. jj

19. lipiec 2024 05:24