r e k l a m a

Partner serwisu

Claas: najlepsi dealerzy 2021

Claas: najlepsi dealerzy 2021

O kolejności zdecydowały głosy ponad 1400 klientów.

r e k l a m a

Na rynku sprzętu rolniczego trwa batalia, o to która marka zdobędzie najwięcej klientów. Znaczenie ma też to, który dealer jest najlepszy. Claas honoruje najlepszych nagrodą Dealer Roku. O jej przyznaniu decyduje wynik badania poziomu zadowolenia klientów marki Claas. Zadanie nie jest łatwe, ale najbardziej satysfakcjonujące. 

Przebieg badania

Coroczne badanie polega na telefonicznej ankiecie, która pozwala ocenić zadowolenie klientów. Obejmuje ono ponad 1400 klientów, którzy kupili maszynę Claas w ostatnich dwóch sezonach. 

Pod uwagę brane jest zadowolenie w kilku zakresach, w tym doradztwa przy sprzedaży, usług serwisowych zaopatrzenia w części zamienne. W każdym z tych punktów klienci odpowiadają na wiele pytań, co pomaga na precyzyjne określenie poziomu zadowolenia nabywcy. 

Ocena maszyn

Osobnym blokiem pytań są kwestie dotyczące zadowolenia z maszyn. Pomiar prowadzony jest w pięciostopniowej skali ocen, gdzie: 1 to wynik najgorszy, zaś 5 – ocena najlepsza. Klient mówi co mu leży na sercu, a co może pochwalić sprzęt i dealer, więc oceny są obiektywne. Poza tym grupa ankietowanych jest wystarczająco liczna, aby ograniczyć do minimum błędy statystyczne.

Miejsca na podium

W tym roku Claas Polska uhonorował trzech dealerów, którzy osiągnęli najwyższe wyniki w badaniu:

  1. AGROAS sp. z o.o. sp. k.
  2. AGRO SZNAJDER sp. z o.o.
  3. PTH ROLTEX sp. z o.o.

Średnia ocen

Nie mniej istotne są średnie oceny wszystkich dealerów marki Claas w Polsce. Mieszczą się w zakresie od 4,2 do 4,4. To satysfakcjonujące podsumowanie  nie tylko w ocenianym roku, ale również wyższe niż w poprzednim. 

Claas wyjaśnia, że potwierdza to systematyczny wzrost jakości obsługi klientów przez dealerów. Poza tym wzrosła liczba klientów, którzy zarekomendowaliby innym współpracę ze swoim dealerem marki Claas. Jak zawsze, dealer i serwis idą ręka w rękę, bo od efektów ich pracy zależy rozwój marki na danym rynku. 

opr. jj

Nie znasz jeszcze magazynu profi? 

Zamów bezpłatny egzemplarz
Okładka Profi

Zobacz także

Użytkowniku zadecyduj o wyrażeniu zgody!

Skrollując treść naszego Serwisu, zamykając okno tego komunikatu (X), klikając na elementy strony poza tym komunikatem bez zmian ustawień w zakresie prywatności, zgadzasz się na przetwarzanie danych osobowych przez Polskie Wydawnictwo Rolnicze Sp. z o.o. (dalej PWR/my) i Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji w serwisach PWR i w Internecie. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.
Dowiedz się więcej lub zdecyduj o zgodzie.

Nasz cel to dostarczanie interesujących Ciebie treści, również przez dopasowane do Twoich zainteresowań reklamy. Twoja zgoda na wykorzystanie plików cookies i podobnych technologii w Twojej przeglądarce umożliwi nam dostosowanie przekazu do Twoich preferencji. Pozwoli ograniczyć ilość prezentowanych reklam Brak zmian ustawień przeglądarki jest Twoją zgodą na zapis plików cookies i podobnych technologii w Twoim urządzeniu końcowym i wykorzystanie zapisanych w nich informacji. Ustawienia przeglądarki w zakresie cookies możesz zawsze zmienić
(szczegóły w Polityce Prywatności).

Drogi Użytkowniku!

Przez dalsze Aktywne korzystanie z Serwisu, bez zmian ustawień przeglądarki, oznacza, że zgodziłeś się na przechowywanie w Twojej przeglądarce plików cookies i na przetwarzanie gromadzonych dzięki nim danych osobowych przez Polskie Wydawnictwo Rolnicze Sp. z o.o. i naszych Zaufanych Partnerów. Dowiedz się więcej lub wycofaj zgody