Opracowanie nowej gamy, która jest oferowana w pojemnościach 6000, 7000 i 8000 litrów, zajmuje rok, a także jest wyposażona w nowe pneumatyczne zawieszenie osi poziomej z poczwórnymi poduszkami powietrznymi.
Jak to działa?
Niezależny hydrauliczny układ napędowy wykorzystuje wykrywającą obciążenie, wysokoobrotową, osiową pompę tłokową, napędzaną z prędkością 1000 obr./min przez WOM ciągnika. Inteligentny system zasilania na żądanie ma dwie prędkości do przodu i dwie do tyłu, które napędzają oś z prędkością do 18 km/h na polu.
Mniej oczywiste korzyści
Dzięki trzem napędzanym osiom siła pociągowa wymagana do napędzania zestawu jest dzielona między sześć kół, co, jak twierdzi firma, skutkuje mniejszym poślizgiem, naruszeniem gleby i zagęszczeniem. Uważa się również, że jest bezpieczniejszy na zboczach wzgórz, ponieważ koła ciągnika są mniej podatne na utratę przyczepności i są korzystne podczas cofania w zakrętach na uwrociach.
Szerokie ogumienie
Osie skrętne (kąt pod kątem 20 stopni) lub osie nieskrętne można zamówić z opcjami rozstawu kół od 1,8 do 2,0 m. Hamulce pneumatyczne są standardem (opcja ABS), a opryskiwacz wyposażony jest w opony 710/70R38 VF MultiFlex Vredestein. Rozmiary pomp opryskiwacza to 450, 700 lub 1300 l/min, a firma potwierdza możliwość aplikacji do 1400 l/ha przy 12 km/h przy stosowaniu nawozów płynnych.
Dodatkowe opcje
Seria PowerTrac jest standardowo wyposażona w ciśnieniową recyrkulację belki i pneumatyczne przedmuchiwanie linii oprysku, aby kierować chemikalia z powrotem do zbiornika lub przez dysze przed wypłukiwaniem.
System recyrkulacji Poziflow został udoskonalony, aby zapewnić równomierny rozkład i równe ciśnienie w całej belce, niezależnie od objętości opryskiwacza. Podobnie jak w przypadku wszystkich opryskiwaczy Landquip, PowerTrac jest wyposażony w aluminiowe belki o maksymalnej szerokości 44 m. Stacja napełniania zawiera zawory kulowe ze stali nierdzewnej i 30-litrowy rozwadniacz.
Elektronika z kolorowym ekranem obejmuje sekcje z automatycznym przełączaniem GPS i sterowanie zmienną prędkością. Lista opcji zawiera automatyczny system smarowania i pompowanie opon. Ceny zaczynają się od około 130 000 funtów, czyli około 683 000 złoty.
opr.łs
fot. firmowe