StoryEditor

STEYR Quest na 70-lecie firmy

21.05.2020., 00:00h

Z okazji 70-lecia  istnienia marka STEYR ogłosiła publikację STEYR Quest, pierwszego wirtualnego albumu kolekcjonerskiego z wizerunkami 140 ciągników wyprodukowanych przez austriackiego producenta maszyn rolniczych. Rozgrywka przypomina zasady gry Pokémon GO.

Dzięki projektowi STEYR Quest, zrzeszeni na Facebooku fani marki STEYR mogą skompletować kolekcję 140 modeli ciągników, „łapiąc” je online.

Klasyczne modele wciąż w akcji

Wyzwanie nie jest jednak tak proste, jak się początkowo wydaje. Pośród 140 modeli do zebrania są również ich wersje specjalne, np. ciągnik STEYR 8320 Implement Carrier i inne serie ciągników, które zostały wyprodukowane w małym nakładzie i trudno jest je odnaleźć. Setki fanów marki STEYR podjęły wyzwanie i zaczęły przeszukiwać stodoły, hale i stare albumy ze zdjęciami w poszukiwaniu charakterystycznych czerwono-białych ciągników.

Jedną z pierwszych znalezionych maszyn, sfotografowanych i przesłanych do wirtualnego albumu na tronie steyrdex.com był klasyczny model STEYR 80 – źródło sukcesu marki 70 lat temu. Przedstawiciele firmy byli bardzo pozytywnie zaskoczeni faktem, że mnóstwo wiekowych klasyków, jak np. model 80, 180, 280 czy Plus 50 z lat 40. 50. i 60. Ubiegłego wieku wciąż jest w użyciu na co dzień, choć mają na koncie całe lata użytkowania i dziesiątki tysięcy godzin pracy.

Poszukiwania trwają

Przygoda STEYR Quest wciąż trwa – niektóre ciągniki, jak STEYR 870 czy STEYR 9115 jeszcze nie zostały wyśledzone.

Uczestnicy rozgrywki widzą, których modeli brakuje w albumie – mówi Marie Mouton z działu Brand Communications STEYR Europe. – Wystarczy wejść na profil instagram.com/steyr_traktoren i poszukać dużych znaków zapytania. Jeśli znajdziesz lub jesteś właścicielem ciągnika, który jeszcze nie został odnaleziony, nie czekaj – zrób zdjęcie i wyślij je na nasze Instagramowe konto! – dodaje.

Projekt STEYR Quest zdobywcą branżowych nagród

Projekt opracowany i wdrożony przez zespół marketingowy STEYR Tractors wraz z firmą SMUCK, ROYER & DIE EINS (w skrócie: SR1) spodobał się nie tylko jego odbiorcom. Otrzymał pierwszą nagrodę i dwa inne wyróżnienia od organizacji CREOS i CCA przyznających nagrody za akcje reklamowe.

23. wrzesień 2024 10:20