StoryEditor

Różowe pilarki Husqvarna

21.05.2020., 00:00h

Październik to międzynarodowy miesiąc walki z rakiem piersi. Z tej okazji Husqvarna rusza z kampanią „Podziel się Mocą”. Akcja ma na celu włączenie się w walkę z rakiem piersi i wsparcie podopiecznych Fundacji Onkologicznej Alivia.

W ramach kampanii przygotowano różowe pilarki-zabawki oraz specjalną różową wersję pilarki H450. Środki z ich sprzedaży zasilą konto fundacji Alivia. W październiku każdy może „podzielić się mocą” i wspomóc walkę z rakiem włączając się do akcji.

Przez cały miesiąc w autoryzowanych punktach dilerskich Husqvarna będą dostępne limitowane różowe pilarki-zabawki Husqvarna. 10 złotych ze sprzedaży każdej zabawki trafi na konto Fundacji Onkologicznej Alivia, która wspiera kobiety w walce z rakiem piersi.

 „Podziel się Mocą to kampania, z której jesteśmy szczególnie dumni. Walka z rakiem piersi to duży problem w naszym kraju i na świecie. Cieszymy się, że przy okazji miesiąca walki z rakiem piersi, możemy wesprzeć podopiecznych Fundacji Alivia. Serdecznie zapraszamy wszystkich do odwiedzenia punktów sieci dilerskiej Husqvarna i zakupienia swojej „cegiełki” na ten szczytny cel. Taka zabawka jest pięknym symbolem dzielenia się mocą” – powiedział Maciej Konieczny, dyrektor ds. sprzedaży i marketingu Husqvarna.

Różowe pilarki-zabawki to nie wszystko. Husqvarna przygotowała jeszcze jeden bardzo nietypowy produkt. Specjalnie na tę okazję powstały również oryginalne różowe modele pilarek H450. Produkt powstał w serii limitowanej i będzie dostępny m.in.: na aukcji charytatywnej prowadzonej przez serwis Allegro. Środki ze sprzedaży również zasilą konto fundacji Alivia. Dla drwali i osób pracujących pilarką to bardzo zachęcająca oferta i kolejna okazja do „Podzielenia się Mocą”.

22. listopad 2024 07:10