New Holland wprowadza swoją innowacyjną przekładnię bezstopniową Auto Command w serii ciągników T9. Seria ta obejmuje pięć modeli o mocy maksymalnej od 429 do 605 KM w przypadku flagowego modelu T9.600 AC, co czyni go najsilniejszym ciągnikiem z przekładnią bezstopniową na świecie.
Optymalną efektywność przekładni Auto Command zapewniają cztery punkty przenoszenia mocy tylko drogą mechaniczną. Punkty te zostały specjalnie dobrane z myślą o najczęściej używanych prędkościach podczas wykonywanych prac polowych oraz transportowych wykonywanych na dużej prędkości. Stopień mechanicznego przenoszenia mocy w przekładni T9 Auto Command nigdy nie spada poniżej 60%, dzięki czemu wyróżnia ją na tle innych przekładni bezstopniowych niezwykła sprawność przenoszenia mocy, którą jeszcze bardziej zwiększa technologia podwójnego sprzęgła.
Funkcje automatyki umożliwiają operatorowi wybór pożądanej prędkości jazdy, a całą resztą zajmie się ciągnik T9, ustawiając optymalną prędkość obrotową silnika w celu automatycznego ograniczenia zużycia paliwa. Tryb pracy z WOM-em zapewnia utrzymanie prędkości obrotowej wału przy zmianach obciążenia, a tempomat umożliwia ciągnikowi T9 jazdę z określoną prędkością po naciśnięciu jednego przycisku, co doskonale sprawdza się podczas prac transportowych.
Przekładnia Auto Command automatycznie reguluje moc silnika i prędkość jazdy pod kątem maksymalnej wydajności wykonywanego zadania niezależnie od wykorzystywanej przy nim siły uciągu. Szybkie przyspieszanie do prędkości 40 km/h, rozwijanej na drodze przy prędkości obrotowej silnika 1650 obr/min, zapewnia cichą i ekonomiczną jazdę, co bez wątpienia jest zaletą w porównaniu z innymi przekładniami. Przekładnia Auto Command ma również funkcję aktywnego zatrzymania, która zapobiega przemieszczaniu się zatrzymanego ciągnika do przodu lub do tyłu, nawet gdy ma to miejsce na pochyłości lub pod dużym obciążeniem.
Zdolność poruszania się z niską prędkością oraz precyzyjne sterowanie prędkością za pomocą bezstopniowej przekładni przekładają się na wyższą wydajność w porównaniu z przekładnią z biegami przełączalnymi pod obciążeniem.
Intuicyjne automatyczne sterowanie mocą silnika i prędkością jazdy, płynna zmiana biegów oraz hamowanie bez użycia sprzęgła znacznie ograniczają zmęczenie operatora i dzięki temu zwiększają wydajność jego pracy. W połączeniu z przestronną kabiną i ergonomiczną konstrukcją ciągniki zapewniają operatorowi najwyższy w klasie komfort. W pełni zintegrowany układ automatycznego prowadzenia IntelliSteer pozwala zwiększyć wydajność i efektywność pracy oraz zapewnia powtarzalność pomiędzy przejazdami rzędu 1–2 cm, natomiast zestaw usług telematycznych PLM Connect umożliwia dokładne monitorowanie pracy ciągnika z biura.