Opracowany we współpracy z rolnikami nowy ciągnik serii Multi firmy STEYR jest najbardziej innowacyjną maszyną w swej klasie i spełnia wszystkie życzenia rolników wobec klasycznego ciągnika wielozadaniowego
Nowy ciągnik wyposażono w ekonomiczny i niezawodny silnik o dużym momencie obrotowym i mocy do 88 kW (120 KM) oraz w ekonomiczna przekładnię. Okres pomiędzy wymianą oleju wynosi 600 godzin. Przekładnia ma cztery główne biegi oraz cztery zakresy przełączalne pod obciążeniem, które w trybie transportowym są przełączane automatycznie. Wybór zakresu odbywa się w każdym trybie automatycznie. Układ ECOTRONIK umożliwia indywidualne ustawienie punktów przełączania w automatycznej przekładni przełączalnej pod obciążeniem w zakresie od 1000 do 2000 obr/min. W trybie wykorzystania mocy stosowanym do ciężkich prac automatyczna przekładnia zmienia bieg na wyższy później, a redukuje go wcześniej. W stosowanym do prac lekkich trybie Eco sposób zmiany biegów jest odwrotny. Punkty przełączania biegów można dowolnie dopasować do wykonywanych prac.
Ciągnik serii Multi wyróżnia płynna praca przy zmianie kierunku jazdy, zdolność utrzymania prędkości podczas pracy na polu, doskonale zdaje egzamin przy pracy z ładowaczem czołowym. Dżojstik do obsługi z ładowacza czołowego z przyciskami do sterowania przekładnią napędową jest umieszczony na podłokietniku. Cztery biegi WOM-u zostały konsekwentnie zsynchronizowane z charakterystykami silnika. Biegi 540 i 1000 pracują przy prędkości obrotowej silnika między 1800 a 1900 obr/min w celu wykorzystania maksymalnej mocy silnika, natomiast prędkość obrotowa silnika na biegu Eco znajduje się w zakresie maksymalnego momentu obrotowego między 1500 a 1600 obr/min w celu optymalizacji zużycia paliwa. Podczas prac wykonywanych przy stojącym ciągniku WOM może się obracać w prawą lub lewą stronę.
Klienci mają do wyboru dwa układy hydrauliczne: układ z tłokową pompą osiową (CCLS) o wydajności 80 l/min i maksymalnie 5 mechanicznymi zaworami hydrauliki zewnętrznej lub układ z tłokową pompą osiową (CCLS) o wydajności 100 l/min oraz 2 mechanicznymi i maksymalnie 4 elektronicznymi zaworami hydrauliki zewnętrznej. Jako wyposażenie opcjonalne dostępny jest przedni TUZ z elektroniczną regulacją (EFH). Jego zaletą jest elektroniczny system regulacji obciążenia zamontowanego z przodu narzędzia, umożliwiający operatorowi ustawienie siły docisku narzędzia. Za pomocą czujnika ciśnienia system EFH dopasowuje narzędzie do ukształtowania terenu. Zwiększa to precyzję i bezpieczeństwo pracy na stokach, gdyż oś przednia jest zawsze dociążona.
Kolejną zaletą nowego ciągnika jest mały promień skrętu, wynoszący zaledwie 4,05 m. Maksymalna masa maszyny została zwiększona do 8 ton. Amortyzowana oś przednia zwiększa komfort i wydajność ciągnika. Na osi przedniej można zamontować ogumienie o wymiarze 28 cali. Również kabina jest dostępna w wersji z amortyzacją bez żadnego wpływu na wysokość ciągnika. Wszystkie modele można zamawiać w wersji przygotowanej do montażu monitora i obsługującej magistralę ISOBUS.