Oferta produkowanych w fabryce Case IH w austriackim mieście St. Valentin wzbogaciła się o nową specyfikację ciągników Puma 140, 150 i 165 X z 6-stopniową przekładnią półautomatyczną.
Nowe modele, którym nadano nazwę „Puma X”, są dostępne z nową podstawową specyfikacją i stanowią alternatywę dla klientów oczekujących zarówno wysokiej jakości, jak i prostoty funkcji w ciągnikach z silnikiem o mocy znamionowej od 140 do 165 KM. W odróżnieniu od ciągników Puma Multicontroller o wyższej specyfikacji, wyposażonych w przekładnię automatyczną, oraz modeli Puma CVX z przekładnią bezstopniową, zastosowano w nich 6-stopniową półautomatyczną przekładnię typu Powershift Moc znamionowa nowych modeli wynosi odpowiednio 140, 150 i 165 KM, a wartości mocy maksymalnej z aktywowanym systemem zarządzania mocą silnika – 175, 190 i 210 KM.
Ciągniki Puma X zostały wyposażone w lżejszą oś tylną. Wprowadzono też inne zasadnicze zmiany, z których wiele można zauważyć już w kabinie. Należą do nich podstawowy interfejs operatora z nieskomplikowanym wyświetlaczem cyfrowym, podstawowa wersja fotela i brak tylnej wycieraczki. Charakterystyka kabiny może być szczególnie atrakcyjna dla użytkowników zajmujących się hodowlą zwierząt, ze względu na ułatwiający dostęp do budynków niski profil dachu czy dodatkowe otwierane drzwi po jej prawej stronie.
W tylnej części maszyny są montowane mechaniczne zawory hydrauliki zewnętrznej bez możliwości konfiguracji, a tylne koła są wyposażone w wąskie nakładki poszerzające błotniki. Jako wyposażenie standardowe oferowany jest pakiet dwubiegowego WOM 540/1000 obr./min oraz kompleksowy zestaw oświetlenia z czterema reflektorami halogenowymi montowanymi na dachu.
Pełna lista wyposażenia opcjonalnego oznacza, że nowe modele Puma można wyposażyć na życzenie w dodatkowe funkcje. Do opcji należą układ prowadzenia, układ automatycznego kierowania oraz wprowadzony w niedawnym czasie adaptacyjny układ kierowania, który umożliwia ustawienie różnej liczby obrotów kierownicy pomiędzy położeniami skrajnymi, zależnie od rodzaju wykonywanej pracy. Na liście wyposażenia opcjonalnego znalazł się także mechaniczny system amortyzacji kabiny.