Nowością w ofercie włoskiego producenta jest seria ciągników X7.4/X7.6, składająca się z sześciu modeli o mocy silnika od 105 do 156 kW (143–212 KM).
Wszystkie ciągniki tej serii są napędzane oszczędnymi cztero- lub sześciocylindrowymi silnikami Betapower z bezpośrednim wtryskiem paliwa. Silniki spełniają wymagania normy emisji spalin Tier 4, wykorzystując system SCR oraz technologię obróbki gazów spalinowych, która redukuje emisję spalin bez żadnego wpływu na wydajność silnika. Modele X7.440, X7.450 oraz X7.460 o konstrukcji samonośnej są wyposażone w czterocylindrowe silniki o pojemności 4500 cm3, a modele X7.660, X7.670 oraz X7.680 w sześciocylindrowe o pojemności 6700 cm3, umocowane w stabilnej ramie.
W układzie przeniesienia napędu zastosowano sześciozakresową skrzynia biegów PRO DRIVE z 24 przełożeniami do przodu i do tyłu, w tym z 4 półbiegami (Power Shift) włączanymi elektrohydraulicznie pod obciążeniem oraz rewersem elektrohydrauliczny (Power Shuttle), który umożliwia zmianę kierunku jazdy bez użycia sprzęgła. Skrzynia jest elektronicznie sterowana za pomocą przycisków „Push Button Shift Transmission” ulokowanych na wielofunkcyjnym podłokietniku. Ma funkcję automatycznej zmiany biegów. Dodatkowo skrzynia może być wyposażona w opcję biegów pełzających.
Elektronicznie sterowany tylny WOM, wyposażony w wymienny wałek wielowypustowy o 6 albo 21 wypustach, oferuje 4 prędkości: 540/540E/1000/1000E Obr./min. Zamknięty układ hydrauliczny jest wyposażony w pompę o zmiennej wydajności z natężeniem przepływu 123 l/min, zasilającą do sześciu elektrohydraulicznych zewnętrznych zaworów. Elektrohydrauliczny podnośnik z funkcją pływania na opuszczonych cięgnach zapewnia udźwig maksymalny do 9300 kg oraz umożliwia precyzyjną kontrolę maszyn. Ciągniki McCormick nowej serii wyposażono w system RCS (Ride Control System), który chroni maszynę oraz redukuje wstrząsy przy układzie 3-punktowego zawieszenia w czasie transportu. Czujnik radarowy poprawia przyczepność, ponadto zmniejsza ryzyko poślizgu kół ciągnika w trudnych warunkach. Wszechstronność wykorzystania ciągników zwiększa czołowy układ zawieszenia narzędzi o udźwigu 3500 kg oraz przedni WOM. Umieszczone z przodu przełączniki podnoszenia i opuszczania ułatwiają przyłączanie i odłączanie maszyn. Przednia oś jest wyposażona w sztywne zawieszenie lub opcjonalnie w sterowane elektrohydraulicznie niezależne zawieszenie ECS, zapewniające kąt skrętu wynoszący 55°.