Znana z produkcji wysokiej klasy ciągników marka STEYR zapewnia także serwis na najwyższym poziomie. Intensywne inwestycje w dział obsługi posprzedażnej mają sprawić, by klienci, dzięki możliwości skorzystania z samochodu serwisowego STEYR lub nowych pakietów serwisowych o nazwie STEYR PROTECT, bezpośrednio doświadczyli niezawodności marki STEYR.
Od teraz marka STEYR zapewnia swoim klientom serwis w jeszcze większym zakresie.
„Marka STEYR stanowi uosobienie całkowitej niezawodności. Nieprzerwanie pracujemy nad udoskonalaniem naszych traktorów, by spełniać stale rosnące oczekiwania klientów. Pragniemy, rzecz jasna zapewnić naszym klientom także najlepszy poziom serwisu. Dlatego też przeznaczyliśmy znaczne inwestycje na rozwój naszego działu obsługi posprzedażnej”, deklaruje John Mollaghan, EMEA Service Support Director STEYR.
Zespół serwisowy firmy STEYR dba między innymi o to, by w razie awarii naprawy były dokonywane bezpośrednio na miejscu z wykorzystaniem samochodu serwisowego STEYR, a części zamienne dotarły do klienta w ciągu 24 godzin. Ponadto, dział serwisowy marki STEYR, współpracując z marką CNH Industrial Capital, zapewnia indywidualne rozwiązania związane z finansowaniem oraz, już wkrótce, trzy kompleksowe pakiety usług o nazwie STEYR PROTECT: pakiet STEYR PROTECT Gold obejmuje umowę serwisową, rozszerzenie gwarancji oraz pakiet telematyczny, pakiet STEYR PROTECT Silver oferuje umowę serwisową oraz rozszerzenie gwarancji, natomiast pakiet STEYR PROTECT Bronze – umowę serwisową.
Aby zapewnić nowej ofercie serwisowej własną tożsamość, powołano do życia samodzielną jednostkę o nazwie STEYR Service. STEYR Service i zatrudnieni przez nią specjalistyczni technicy zwracają się jako niezawodny partner bezpośrednio do klientów marki STEYR. W ten sposób informacje o zaletach produktów i usługach są przekazywane w sympatyczny i wiarygodny sposób wieloma kanałami medialnymi.
„Jesteśmy z tego dumni, że obietnica związana z naszą marką –„Partner, na którym możesz polegać” – jest bezpośrednio odczuwalna także w zakresie serwisu", mówi Marie Mouton, EMEA Brand Communications Manager STEYER.