Case IH wychodzi naprzeciw rosnącym oczekiwaniom Klientów z nowym unikalnym pomysłem w sieci. Marka postanowiła, wykorzystując innowacyjną formę przekazu, przybliżyć możliwości zastosowania nowoczesnych technologii proponowanych przez Case IH współczesnemu rolnictwu – wszystko celem zwiększenia efektywności pracy przy jednoczesnym zmniejszeniu jej kosztów.
21 sierpnia 2017 r. startuje projekt „Case IH na 5”. Pod adresem www.caseihna5.pl regularnie będą prezentowane tematyczne ebooki, w których specjaliści i eksperci marki Case IH dzielą się z czytelnikami szeregiem materiałów merytorycznych. Uczestnicząc w akcji będzie można dowiedzieć się m.in.:
- jak wyeliminować straty poprzez zastosowanie w kombajnach najnowszych technologii gwarantujących najlepszą wydajność, czystość ziarna, a także poprawiających ich niezawodność, zmniejszając przy tym koszty eksploatacji i zużycia paliwa;
- czym jest rolnictwo precyzyjne i jakie oszczędności pozwala generować?
- co umożliwia synchronizacja pomiędzy maszynami bez wychodzenia z wygodnego biura?
Projekt „Case IH na 5” to jednym słowem przewodnik po produktach marki Case IH, proponowanych rozwiązaniach technologicznych, jak i szereg przydatnych wskazówek, dotyczących bieżącej obsługi maszyn czy też możliwości sfinansowania zakupu nowych produktów bez konieczności wychodzenia z domu.
Wystarczy wejść na stronę www.caseihna5.pl, wypełnić formularz, aby po chwili użytkownik otrzyma e-mail zwrotny, pozwalający na zapisanie ebooka na swoim komputerze. W ten szybki sposób odbiorca będzie miał dostęp do materiałów opracowanych przez ekspertów marki Case IH.
W każdy poniedziałek – począwszy od 21 sierpnia br. – będzie dostępny kolejny z pięciu bloków tematycznych.
Szczegółowy harmonogram publikowania materiałów: 21.08, 28.08, 04.09, 11.09, 18.09.
„To unikalny projekt, jeśli chodzi o branżę rolniczą. Stanowi nowoczesne rozwiązanie, które pozwoli uczestnikom akcji w krótkim czasie sprawdzić, w jaki sposób, sięgając po nowoczesne technologie proponowane dzisiaj przez markę Case IH, zwiększyć efektywność oraz wydajność pracy przy jednoczesnym zmniejszeniu jej kosztów. Projekt będzie szeroko komunikowany. Jako marka, która od 175 lat dostarcza branży najnowocześniejsze technologie, pragniemy być dla współczesnego rolnika partnerem. Celem takiej współpracy ma być optymalizacja zysków osiąganych przez gospodarstwo, w którym pracują maszyny Case IH.” – podsumowuje projekt Alicja Dominiak-Olenderek, Case IH Brand Manager Poland.