2014 rok Farmtrac zamknął sprzedażą o 30,08% większą niż w roku poprzednim. Na krajowym rynku ciągników większy wzrost zanotowała jedynie Kubota.
Pod względem liczby sprzedanych ciągników mrągowski producent uplasował się w minionym roku na 7 miejscu, za renomowanymi koncernami zachodnimi i czeskim Zetorem. Jest natomiast niekwestionowanym liderem wśród polskich producentów, sprzedając 63% wszystkich wyprodukowanych w kraju traktorów. We wszystkich segmentach mocy sprzedał więcej ciągników niż rok wcześniej. Najlepszy wynik uzyskał w segmencie 50 KM, w którym sprzedaż wzrosła o 58%, a Farmtrac jest numerem jeden na krajowym rynku, zarówno jeśli chodzi o markę, jak i o model ciągnika. W segmencie mocy 50–75 KM wzrost sprzedaży wyniósł 27%, ciągnik Farmtrac 675 DT uplasował się na pierwszym miejscu, a marka na czwartym. Bardzo dobrze wypadł również Farmtrac w segmencie 100-130 KM, w którym sprzedaż wzrosła o 55%, głównie za sprawą modelu 7110 DT Mazur o mocy 110 KM.
W lutym br. trafi do sprzedaży wyczekiwana przez wielu rolników seria Heritage, obejmująca ciągniki o mocy od 50 do 75 KM. Jedna z podstawowy zalet traktorów tej serii jest atrakcyjna cena. Ciągnik 50-konny będzie kosztował 39 990 zł netto, a flagowy 75-konny – 79 000 zł. Nowa seria ciągników, charakteryzujących się prostotą konstrukcji, łatwością obsługi oraz niskimi kosztami utrzymania i serwisu, jest skierowana do rolników, którzy chcą uniknąć ryzyka związanego z finansowaniem kosztownych maszyn.