Claas Polska informuje, że z dniem 30 września 2024 r. kończy współpracę z firmą Agromasz Serwis Sp. z o.o. zlokalizowaną w województwie podkarpackim. Od 1 października 2024 r. pełną ofertę maszyn, części zamiennych, materiałów eksploatacyjnych, rozwiązań rolnictwa precyzyjnego marki Claas oraz obsługę serwisową będzie zapewniać firma PTH Roltex Sp. z o.o. z Krasnegostawu (woj. Lubelskie).
Claas Polska pragnie jednocześnie podziękować Agromasz Serwis Sp. z o.o. za wieloletnią współpracę i reprezentowanie marki w województwie podkarpackim. Agromasz Serwis Sp. z o.o. jest dealerem marki Claas od marca 2014 roku. Firma prowadzi działalność w zakresie sprzedaży maszyn rolniczych, transportu i spedycji i jest rozpoznawalnym partnerem na Podkarpaciu. Agromasz Serwis Sp. z o.o. i Claas podjęły decyzję o zakończeniu współpracy skupiając się na zapewnieniu swoim klientom jak najlepszej obsługi do momentu w którym PTH Roltex Sp. z o.o. przejmie obowiązki Dealera marki Claas. W związku z tym, że obsługa serwisowa firmy Agromasz Serwis Sp. z o.o. jest ceniona przez właścicieli maszyn Claas, dlatego firma Agromasz Serwis Sp. z o.o. będzie ściśle współpracować z firmą PTH Roltex Sp. z o.o. oferując obsługę serwisową w swojej siedzibie w Domaradzu.
Punkty dealerskie i ich rozwój
Firma PTH Roltex Sp. z o.o. jest Autoryzowanym Dealerem Claas od kwietnia 2010 roku w południowo – wschodniej Polsce i oferuje pełną gamę produktów Claas, usług serwisowych, oraz sprzedaży oryginalnych części zamiennych.
PTH Roltex Sp. z o.o. prowadzi swoją działalność w następujących oddziałach zlokalizowanych w województwie lubelskim:
► Krasnystaw, ul. Lwowska 143 B, 22-300 Krasnystaw
► Rudno Trzecie 17, 21-210 Milanów
► Tyszowce, ul. Wielka 96, 22-630 Tyszowce,
a od 1 października 2024 także w województwie podkarpackim:
► Jarosław, ul. Krakowska 56a, 37-500 Jarosław
Jak deklaruje Zarząd PTH Roltex Sp. z o.o. plany są ambitne i przewidują dalszy rozwój firmy na obszarze obu województw. Kontakt do nowego dealera PTH Roltex Sp. z o.o. oraz szczegóły współpracy zostaną przekazane klientom w najbliższych tygodniach. W przypadku dodatkowych pytań firma Claas prosi o kontakt pod adresem e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
– Jesteśmy przekonani, że zmiany w strukturze sieci dealerskiej CLAAS Polska i rozwijanie najlepszego potencjału Dealerów wpłyną na podniesienie jakości wsparcia naszych Klientów, aby byli najlepsi w swojej dziedzinie – podsumowuje Christian Haake Prezes Zarządu Claas Polska.
oprac. Jan Józefowicz, źródło: Claas Polska