Teraz – po oficjalnym ogłoszeniu – marka działa pod nazwą "Yokohama TWS". Według japońskiego nabywcy z siedzibą w Hiratsuka (Japonia) jest on światowym liderem w przemyśle oponiarskim i innych zastosowaniach gumy, np. taśmy przenośnikowe, węże i złącza i błotniki.
The Yokohama Rubber Co., Ltd. to międzynarodowy koncern z przychodem 6 mld euro, zatrudniający ponad 28 000 osób na całym świecie i działa w ponad 120 krajach. Dzięki temu przejęciu Yokohama liczy na wzmocnienie swojej pozycję lidera wśród producentów opon na świecie, stając się globalnym graczem w segmencie opon do pojazdów pozadrogowych dzięki dodaniu do swojego portfolio marek: Trelleborg, Mitas, Maximo, Cultor i sieci serwisowej Interfit.
Strategiczne przejęcie
Paolo Pompei, były Prezes Trelleborg Wheel Systems i obecny Prezes i Dyrektor Generalny Yokohama TWS, mówi: "Dzisiaj zamykamy udany rozdział w naszej historii z Grupą Trelleborg i otwieramy współpracę z wiodącym graczem w branży oponiarskiej, dzielącym nasze wartości i wizję przyszłości.
W ciągu ostatnich kilku lat, zapewniliśmy ciągły wzrost biznesu łącząc strategiczne przejęcia z dedykowanymi inwestycjami, a to pozwoliło nam zbudować silną i zrównoważoną platformę wspieraną przez globalny ślad produkcyjny, innowacyjne produkty i rozwiązania oraz rozległą sieć sprzedaży w bliskiej odległości od naszych klientów.
Jestem niezwykle dumny z tego, co zespół TWS osiągnął do tej pory. Jesteśmy zaszczyceni, że Yokohama zdecydowała się zainwestować w nas, budując wraz ze swoją istniejącą działalnością nowego wiodącego gracza w segmencie opon do samochodów terenowych".
Nowa, światowa marka
Yokohama TWS będzie nadal dostarczać wszystkim swoim klientom na całym świecie produkty, rozwiązania i poziom obsługi o tej samej wysokiej jakości. Jako nowa firma, Yokohama TWS będzie działać bez zmian w swojej strukturze organizacyjnej.
opr. Jan Józefowicz, źródło: Yokohama Rubber