StoryEditor

Trelleborg Wheel Systems uruchamia My TWS Hub

To portal dla dealerów B2B, którego celem jest bardziej efektywna obsługa klientów niezależnie od ich lokalizacji.
15.03.2023., 10:00h

Od 13 marca, nowy portal internetowy B2B, "My TWS Hub", pomoże dealerom w zarządzaniu zapasami opon i usprawni dostawy do klientów na całym świecie z branży rolniczej, przenoszenia materiałów i budownictwa.

Paolo Pompei, prezes Trelleborg Wheel Systems wskazuje na nowe funkcje My TWS Hub, zaprojektowane z myślą o efektywności klientów przed, w trakcie i po zakupie: "W Trelleborg Wheel Systems stale poszukujemy nowych sposobów dotarcia do klientów i pomocy w sprawniejszym prowadzeniu działalności. Od lat działamy w branży e-commerce i po drodze nauczyliśmy się wiele o potrzebach naszych klientów i sposobach podejmowania przez nich decyzji o zakupie. Nasz nowy, zaktualizowany My TWS Hub to najnowsza innowacja firmy, która pozwala sprzedawcom szybciej reagować na szybko zmieniający się świat."

Intuicyjne wyszukiwanie

My TWS Hub obiecuje łatwy dostęp do bardziej intuicyjnych filtrów wyszukiwania, dzięki czemu dealerzy mogą wybrać idealną oponę dla swoich klientów według marki, segmentu lub słowa kluczowego. Sekcje e-learningu i wiadomości mają na celu poszerzenie ich bazy wiedzy o produktach i usługach dostępnych w portfolio firmy, dzięki czemu dealerzy są jeszcze lepiej przygotowani do oferowania zaawansowanego wsparcia technicznego i spersonalizowanej obsługi klientów na swoim rynku.

image

My TWS Hub obiecuje łatwy dostęp do bardziej intuicyjnych filtrów wyszukiwania, dzięki czemu dealerzy mogą wybrać idealną oponę dla swoich klientów według marki, segmentu lub słowa kluczowego.

FOTO:

Zarządzanie zapasami magazynowymi

Nowy portal pomaga dealerom efektywniej zarządzać zapasami, widząc dostępność zapasów i czasy dostaw oraz monitorując dostawy dzięki nowej funkcji śledzenia zamówień. Ponadto klienci na całym świecie mogą uzyskać dostęp do dodatkowych funkcji, takich jak e-learning i wsparcie techniczne online w 13 różnych językach. Dealerzy skorzystają z bezpośredniego kanału komunikacji z lokalnymi przedstawicielami obsługi klienta o każdej porze, w dowolnym miejscu na świecie z portalem rozszerzonym globalnie w ciągu roku. Aby uzyskać więcej szczegółów, dealerzy Trelleborg Wheel Systems mogą skontaktować się z lokalnym przedstawicielem handlowym.

opr. Jan Józefowicz, źródło i fot.: Trelleborg

20. kwiecień 2024 02:24