Podczas targów EIMA International w Bolonii, New Holland przedstawił nową wersję ciągników T4 Specialty, przeznaczoną na rok modelowy 2025. Wprowadzono aktualizacje w pięciu modelach o mocy 80-120 KM, mające na celu zwiększenie komfortu operatora oraz wydajności. Nowa wersja jest łatwo rozpoznawalna dzięki zmienionemu designowi, odświeżonemu logo i nowym elementom świetlnym.
Zwiększona pojemność zbiornika paliwa
Ciągniki T4 Specialty z kabiną Fruit (F) i Narrow (N), które wyposażono w układ SuperSteer™, otrzymały większy zbiornik paliwa. Modele F dysponują pojemnością 95 litrów, a wersje N mają zbiornik o pojemności 75 litrów – o 20% większy niż w poprzednich wersjach. Nowe rozwiązania obejmują także czujnik skrętu, który w modelach z napędem na cztery koła automatycznie odłącza napęd na przednią oś przy skręconych kołach, co zmniejsza zużycie podzespołów oraz uszkodzenia gleby.
Nowe funkcje sterowania
Ciągniki kabinowe zyskały ulepszenia wewnętrzne: zmodyfikowaną dźwignię zmiany biegów, fotel Grammer z lepszym podparciem oraz opcję elektronicznego joysticka do sterowania tylnym podnośnikiem i zaworami. Wprowadzono także możliwość zewnętrznego sterowania tylnym podnośnikiem z poziomu podłoża, co ułatwia pracę z narzędziami.
Dodatkowe oświetlenie
Modele ROPS są teraz dostępne z dodatkowymi przednimi światłami roboczymi, poprawiającymi widoczność i bezpieczeństwo pracy po zmroku. Ciągniki z kabiną mają usprawnione podparcie przewodów hydraulicznych oraz opcjonalne wąskie błotniki dla wersji niskoprofilowych (LP). Zmodyfikowane zostały również przednie światła oraz kierunkowskazy LED, zintegrowane ze słupkami A, co poprawia widoczność w trakcie pracy.
opr. Łukasz Siara