Tak producent opisuje cel tej zmiany: z szacunkiem dla historii i wizją jutra zmiana koloru jest częścią strategii Samson Group, dotyczącej powiązania wizerunku marki Pichon z inną swoją marką, Samson, oraz z wartościami grupy związanymi z rozwojem technologii na rzecz zrównoważonego rolnictwa i ekologii. Wozy asenizacyjne i rozrzutniki obornika Pichon zachowają kolor ocynkowany, a czerwone elementy zmienią kolor na zielony lub czarny. Maszyny mogą być dostarczone również w kolorze zielonym.
Pichon w nowych kolorach
Jak wyjaśnia Laurine Pedrono, specjalistka ds. komunikacji w Samson Group: – Samson i Pichon razem zaczynają tworzyć bardzo silną jednostkę. Obie marki mają długie i pełne sukcesów doświadczenia w branży maszyn rolniczych. Zmiana koloru to naturalny krok na naszej wspólnej ścieżce rozwoju. Bardzo się cieszymy, że teraz możemy także w wizualny sposób połączyć markę Pichon z marką Samson i kontynuować współpracę z obecnymi i nowymi klientami.
Portfolio produktów Samson i Pichon
Samson Group od dłuższego czasu pracuje nad wizualnym powiązaniem marki Pichon z inicjatywami ekologicznymi, w których jest jednym z pionierów. Dyrektor ds. Rynku Grupy Samson Group A/S, Peter Thorn, wyjaśnia: – Zarówno maszyny Samson, jak i Pichon wspierają przyjazne dla środowiska podejście do aplikacji, w którym optymalnie wykorzystuje się wartość odżywczą nawozów organicznych. Przez zmianę koloru chcemy podkreślić, że portfolio produktów Samson i Pichon charakteryzuje to samo priorytetowe podejście do kwestii ekologii.
W całej Europie istnieje jednoznaczna tendencja do środowiskowego i finansowego motywowania rolników do montażu różnego osprzętu rozlewającego w wozach asenizacyjnych. Technika aplikacji jest w Samson Group traktowana priorytetowo: – aplikatory i belki z wężami wleczonymi, które początkowo pasowały do asortymentu Samson lub Pichon, będą dostępne dla wozów asenizacyjnych obu marek, tam gdzie to możliwe. W przyszłości będzie można łatwo łączyć ze sobą produkty Samson i Pichon. Technologie tych marek pasują do siebie, a od teraz także kolorystycznie – podsumowuje Peter Thorn.
opr. Jan Józefowicz, źródło: Samson Group