StoryEditor

Ekspansja zelektryfikowanej gamy 4xe marki Jeep

60-sekundowy spot reklamowy "Electric Boogie", celebruje ekspansję elektrycznej gamy marki na całym świecie. Z czasem te auta mają stanowić 100% sprzedaży w Europie.
16.02.2023., 11:00h

W spocie reklamowym, debiutującym w dniu Big Game, występują modele marki Jeep z napędem hybrydowym typu plug-in, Jeep Wrangler 4xe i Grand Cherokee 4xe, razem z różnymi gatunkami należącymi do królestwa zwierząt tańczącymi w rytmie piosenki "Electric Boogie".

image

„Nowa kampania pokazuje naszą globalną, zelektryfikowaną gamę modeli 4xe, prezentując i celebrując z przymrużeniem oka ducha marki Jeep będącego od zawsze symbolem dobrej zabawy” – powiedział Christian Meunier, dyrektor generalny marki Jeep. Źródło: Stellantis

FOTO:

Przyszłościowa strategia

"Nowa kampania pokazuje naszą globalną, zelektryfikowaną gamę modeli 4xe, prezentując i celebrując z przymrużeniem oka ducha marki Jeep będącego od zawsze symbolem dobrej zabawy" – powiedział Christian Meunier, dyrektor generalny marki Jeep. "Nieustannie projektujemy i rozwijamy zrównoważone SUV-y marki Jeep wyróżniające się wyjątkowymi możliwościami i właśnie dlatego mówimy, że 4xe to nowe 4x4. To przyszłościowa strategia, pragniemy bowiem stać się wiodącą na świecie marką SUV-ów o zerowej emisji i zapewnić milionom fanów Jeepa, że nadal będą mogli odkrywać, poznawać i chronić naszą planetę".

image

„Przenieśliśmy „Electric Boogie” w przyszłość wraz z naszą nową generacją zelektryfikowanej gamy 4xe, aby zainspirować naszych klientów i całe nowe pokolenie słuchaczy piosenką i tańcem, które uosabiają ducha przygody i pasji wyróżniającego naszą markę” – powiedział Olivier Francois, dyrektor generalny marketingu Stellantis.

FOTO:

Rytmiczna inspiracja

"Przenieśliśmy "Electric Boogie" w przyszłość wraz z naszą nową generacją zelektryfikowanej gamy 4xe, aby zainspirować naszych klientów i całe nowe pokolenie słuchaczy piosenką i tańcem, które uosabiają ducha przygody i pasji wyróżniającego naszą markę" – powiedział Olivier Francois, dyrektor generalny marketingu Stellantis. "Autentyczność to jeden z podstawowych filarów marki Jeep, dlatego też bardzo zależało nam, aby wydać nową wersję światowego hitu "Electric Boogie" razem z wokalistką Marcią Griffiths, która prawie 40 lat temu po raz pierwszy zaśpiewała piosenkę, która od razu stała się przebojem i wywarła ogromny wpływ na kulturę masową. Chcielibyśmy myśleć o tej reklamie jako o naturalnym przedłużeniu naszego słynnego spotu "Earth Odyssey", w którym nasze modele Jeep 4xe i różne gatunki królestwa zwierząt żyją w zgodzie z odwiecznym rytmem natury."

Cztery nowe, elektryczne modele

Spot reklamowy wspiera globalne wysiłki marki Jeep w zakresie elektryfikacji. Marka przedstawiła niedawno kompleksowy plan dla swojej kolejnej generacji w pełni elektrycznych modeli 4xe w ramach zrównoważonej transformacji, w wyniku której Jeep stanie się wiodącą na świecie marką zelektryfikowanych SUV-ów. Plan zakłada wprowadzenie czterech nowych elektrycznych modeli SUV w Ameryce Północnej i w Europie do końca 2025 roku. W ramach realizowanego, kompleksowego planu produktowego do 2030 roku 50% sprzedaży marki Jeep w USA będą stanowiły pojazdy o napędzie elektrycznym, natomiast w Europie do tego czasu samochody w pełni elektryczne będą stanowiły 100% sprzedaży.

opr. Jan Józefowicz, źródło: Stellantis

19. lipiec 2024 05:13