Ciągnik Case IH Puma 240 o mocy 240/270 KM (mocy znamionowej/maksymalnej z doładowaniem) można teraz wyposażyć w przekładnię PowerDrive Full PowerShift jako alternatywę dla przekładni bezstopniowej CVXDrive, zapewniając nabywcom większy wybór na tym poziomie mocy w celu dopasowania do zadań, obciążeń i budżetów.
18 lub 19 biegów
Nowa opcja przekładni, dostępna w modelach Puma 240, zapewnia 18 lub 19 biegów do przodu, w zależności od tego, czy ciągnik został zamówiony w konfiguracji prędkości maksymalnej 40 km/h, czy 50 km/h. Obie przekładnie zapewniają sześć biegów wstecznych. Największym modelem Puma dostępnym wcześniej z przekładnią PowerDrive full powershift była wersja Puma 220 o mocy 220 KM/260 KM (znamionowa/maksymalna z doładowaniem), co oznacza, że nowa Puma 240 z przekładnią PowerDrive oferuje o 8% większą moc w pakiecie Puma PowerShift, z kluczowymi komponentami przekładni zmodernizowanymi w tym celu.
Większe opony i masa całkowita
W innych modelach Puma może być wyposażona w większe opony z grupy 48 (2,05 m) dla wersji Pumy 185 i 200 z CVXDrive (wcześniej tylko w modelu Puma 220/240/260 z CVXDrive). Ponadto oś przednia klasy 4,5 jest dostępna w modelach Puma 185/200/220/240 z napędem PowerDrive. Zwiększa to ładowność o 13%, spełniając potrzeby nabywców obsługujących sprzęt montowany z przodu lub z ładowaczem. Modernizacja osi pozwala na zwiększenie masy całkowitej pojazdu do 14 000 kg w modelach Puma z napędem PowerDrive. W ciągnikach Puma z napędem CVXDrive wartość ta wynosi 15 000 kg, dzięki szynom bocznym silnika oraz połączeniu tylnej osi HD i przedniej osi klasy 4.5.
FieldOps - zarządzanie danymi
Podobnie jak inne maszyny Case IH, nowy model jest kompatybilny z FieldOps, nową aplikacją mobilną i platformą internetową Case IH do kompleksowego zarządzania danymi, która łączy i integruje informacje agronomiczne i dane dotyczące wydajności maszyn, zapewniając użytkownikom kompleksowy przegląd zróżnicowanej floty niezależnie od marki ich maszyn.
oprac. Jan Józefowicz, źródło: Case IH