{embed-gallery-1_class}{embed-gallery-1}47246{/embed-gallery-1}{embed-gallery-1}47247{/embed-gallery-1}{embed-gallery-1}47248{/embed-gallery-1}{embed-gallery-1}47249{/embed-gallery-1}{embed-gallery-1}47250{/embed-gallery-1}{embed-gallery-1}47251{/embed-gallery-1}{embed-gallery-1}47252{/embed-gallery-1}{embed-gallery-1}47253{/embed-gallery-1}{embed-gallery-1}47254{/embed-gallery-1}{embed-gallery-1}47256{/embed-gallery-1}{/embed-gallery-1_class}
Kubota M4 to seria najmniejszych ciągników japońskiego producenta z segmentu rolniczego, dostępnych w wersjach o mocy 66 lub 74 KM. Testowaliśmy model M4-073, który miał 3,3-litrowy, 4-cylindrowy silnik V3307-CR-TE5 marki Kubota. Litera V w oznaczeniu typu silnika ma związek z założycielem firmy, Gonshiro Kubota, który nabył licencję na budowę silników w Niemczech. Na cześć Rudolfa Diesla oznaczenie E jest zarezerwowane dla silników jednocylindrowych, Z dla dwucylindrowych, a V dla czterocylindrowych. Oznaczenia typu silników Kubota jest dokładnie takie samo na całym świecie, a każdego roku powstaje ich prawie milion!