StoryEditor

Massey Ferguson przez całą dobę

Infolinia w zakresie serwisu dostępna przez całą dobę

19.09.2020., 00:00h

Aby znacznie przyspieszyć działania posprzedażowe Massey Ferguson uruchomił nową całodobową infolinię obsługi pomocy technicznej dla użytkowników końcowych.

Lepsza komunikacja

Celem firmy jest wzmocnienie komunikacji i kontaktu z rolnikami oraz uzupełnienie usługi już świadczone przez sieć dealerską MF. Massey Ferguson wdrożył również AGCO Tech Connect – nowy dostosowany do potrzeb dealerów MF system wsparcia technicznego i zarządzania sprawami, mający na celu ograniczenie przestojów maszyny.

Kontakt

Nowa linia obsługi klienta umożliwia użytkownikom końcowym rozmowę z przedstawicielem serwisu MF przez całą dobę, 365 dni w roku. W komunikacie firma wyjaśnia: „Jeśli właściciele lub użytkownicy mają pytania związane z serwisem i nie mogą skontaktować się z lokalnym dealerem MF, mogą zadzwonić pod numer: +48 61 662 55 55, a my upewnimy się, że otrzymają odpowiednią pomoc”.

Pytania serwisowe

Wszystkie połączenia są monitorowane i kontrolowane, aby upewnić się, że zapytania zostały rozpatrzone w sposób satysfakcjonujący klienta. Linia wsparcia zapewnia nam dodatkowy kanał do przechwytywania wszystkich zapytań serwisowych od użytkowników końcowych, pomagając w ten sposób ulepszyć nasze analizy oraz produkty, prowadzić szybkie diagnozy oraz rozwiązania spraw serwisowych.

Wsparcie posprzedażowe

Wyczerpujące informacje na temat wsparcia posprzedażowego Massey Ferguson są dostępne na nowej, dedykowanej stronie internetowej poświęconej częściom i serwisowi: https://www.agcopartsandservice.com/eame/pl_PL/service/brands/massey-ferguson.html. Użytkownicy mogą wyszukiwać dealerów MF, uzyskiwać dostęp do katalogów części i broszur, pobrać aplikację Parts Books to GO, przeglądać akcesoria montowane przez dealerów i kupować markowe gadżety MF.

Komputer, tablet lub smartfon

System wsparcia technicznego i zarządzania sprawami dealera MF Tech Connect umożliwia serwisantom dealera szybkie lokalizowanie informacji i przesyłanie uwag technicznych do Massey Ferguson za pośrednictwem komputera, tabletu lub smartfona. W razie potrzeby wsparcie techniczne może być udzielone bezpośrednio przez fabrykę MF serwisantowi w terenie.

opr. jj

18. kwiecień 2024 07:38