StoryEditor

Maschio Gaspardo... wśród gwiazd

O tej marce sporo się mówi, więc znalazła się w gwiazdorskim towarzystwie.

30.06.2020., 00:00h

Wydawać by się mogło, że opowieści o znaczeniu sztucznej inteligencji nie mają związku z przemysłem maszyn rolniczych. A jednak...

Włoskie marki

Zanim przejdziemy do sukcesu marki Maschio Gaspardo trzeba wyjaśnić o co chodzi. Otóż ITQF czyli Istituto Tedesco di Qualit? e Finanza nagradza 350 gwiazd cyfrowych we Włoszech, analizując ich markę online. Mieszczą się one między samochodami, mechaniką, mechatroniką i finansami. Mówi się nawet, że mają naprawdę dużo włoskiego DNA.

2,5 mln informacji

W drugim wydaniu analizowano online opinie 2000 potencjalnie istotnych firm we Włoszech w okresie 12 miesięcy. Za pomocą oprogramowania sztucznej inteligencji zebrano około 2,5 miliona wzmianek o technologii, innowacjach i digitalizacji, badając źródła (ok. 438 milionów) w całej sieci, mediach społecznościowych, portalach, forach, blogach i filmach.

Sposób oceny

Oceny zostały przyznane na podstawie trzech parametrów: liczby cytatów nazwy firmy, kategorii referencyjnej publikacji oraz ducha tego, co zostało wyrażone (pozytywne, negatywne lub neutralne).

Dzięki zaangażowaniu w rozwijanie relacji zaufania z klientami Maschio Gaspardo osiągnął bardzo dobry wynik w kategorii "Przemysł mechaniczny": 77,3 punkty. Maksymalnie można było zdobyć 100 pkt.

 Pozytywne relacje

- Jesteśmy dumni z bycia częścią Digital Star 2020 - skomentował Mirco Maschio, prezes Maschio Gaspardo - Zawsze uważaliśmy, że rozwój relacji opartej na zaufaniu z naszymi klientami jest niezbędny i naszym zdaniem jest tworzony dzięki do ciągłego zaangażowania w zapewnianie jakości i usług, ale także przez wzrost świadomości na temat zrównoważonego rozwoju środowiska i coraz większe udoskonalanie tzw. „doświadczenia klienta” wśród badań, sprzedaży i lojalności. Dwucyfrowy wynik wobec naszej firmy pokazuje, że nasza uwaga na rozwijanie pozytywnych relacji, nawet online, opartych na wzajemnym zaufaniu, zmierza we właściwym kierunku - powiedział Mirco Maschio.

Trzeba dodać, że ITQF to instytut należący do Burda Media (jest jedną z największych światowych spółek mediowo-technologicznych). Firma zatrudnia niemal 12 tys. pracowników w 24 krajach.

opr. jj

24. kwiecień 2024 04:06