StoryEditor

John Deere, Reichhardt i Agricon...

Te trzy firmy ogłosiły partnerstwo, aby zwiększyć dostępność nowoczesnych technologii.

05.11.2019., 00:00h



Spore znaczenie w tym przedsięwzięciu miało to, że już od 2008 r. Reichhardt jest dostawcą John Deere. Partnerstwo rozszerza możliwości w zakresie wdrożenia i wykorzystania technologii w kolejnych maszynach. Dzięki rozbudowanej sieci partnerów dystrybucyjnych, dealerzy John Deere wraz ze spółką Reichhardt udostępnią klientom rozwiązania AutoTrac przeznaczone do precyzyjnego kierowania ciągnikiem. Firmy zapewnią klientom instalację systemu oraz odpowiednie szkolenia i serwis.

Udana współpraca

- Cieszymy się z doskonałej współpracy i liczymy na dalszy rozwój rozwiązań łączących maszyny i wykorzystujących technologię rolnictwa precyzyjnego — mówi Denny Docherty, Vice President Sales & Marketing John Deere.

Z kolei Andreas Reichhardt, dyrektor generalny spółki, wyjaśnia: „Naszym celem zawsze było oferowanie rolnikom innowacyjnych rozwiązań w maszynach bez względu na markę. W ciągu ostatnich 10 lat wspólnie z John Deere pracowaliśmy nad ciekawymi i ważnymi projektami, stąd też cieszymy się, że będziemy mogli wspólnie zapewniać klientom kolejne korzyści”

Zwiększyć wydajność

Za pomocą sieci partnerów dystrybucyjnych dealerzy John Deere wraz ze spółką Agricon udostępniają klientom rozwiązania cyfrowe i technologie do uprawy roślin.

„John Deere, pozostając liderem w dziedzinie rolnictwa precyzyjnego w pełni rozumie znaczenie danych w nowoczesnym rolnictwie. Agricon od ponad 20 lat poszerza wiedzę i doświadczenie w dziedzinie cyfryzacji agronomii" — mówi Denny Docherty. "Cieszymy się, że będziemy mogli zbudować silne relacje partnerskie w celu dalszego rozwoju naszych najlepszych w swojej klasie rozwiązań wykorzystujących połączone maszyny, technologię rolnictwa precyzyjnego i sieci dealerów”

Rolnicy w codziennej pracy zbierają ogromną ilość danych, jednak często mają trudności z ich interpretacją i wykorzystaniem informacji w praktyce w celu zmniejszenia nakładów i maksymalizacji plonów. To z kolei należy do podstawowych kompetencji spółki Agricon.

Technologie cyfrowe

„Trzeba zacząć od problemu. Tryby pracy, które spowalniają wydajność lub utrudniają pracę rolnikom, muszą zostać zidentyfikowane i ulepszone dzięki innowacjom. Technologie cyfrowe oferują nam w tym względzie ogromne możliwości” — wyjaśnia Peer Leithold, dyrektor generalny spółki Agricon.

Partnerstwo otwiera szanse na dalsze zwiększanie wydajności i skuteczności Centrum Operacyjnego John Deere. Klienci uzyskują korzyści dzięki połączeniu danych z maszyn, pól i operatorów. To z kolei otwiera drogę do w pełni połączonego i zautomatyzowanego gospodarstwa, zapewniając jednocześnie klientom pełną kontrolę nad danymi.

Jeśli wybierają się Państwo na targi Agritechnica w Hanowerze, to obie firmy będą w hali 13, na stoisku C40 John Deere.

opr. jj

20. kwiecień 2024 00:45